با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مارک زاکربرگ به انتقادات طرفداران اپل درباره بررسی ویژن پرو پاسخ داد
عکس : مارک زاکربرگ
.

« مارک زاکربرگ »، مدیرعامل متا، اخیراً هدست اپل ویژن پر‌و را بررسی کرد و درنهایت به این نتیجه رسید که Meta Quest 3 با قیمت 500 دلار نه‌تنها ارزش بیشتری نسبت به ویژ‌ن پر‌و دارد، بلکه به‌طور کلی محصول بهتری است. حالا زاکربرگ در یک مصاحبه جدید به دلایل خود برای انجام بررسی ویژن پرو اشاره کرده و همچنین برخی نظرات خود در مورد «طرفداران دوآتیشه اپل » را به اشتراک گذاشته است.



به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو زاکربرگ در پادکست Morning Brew Daily گفت که تصمیم او برای بررسی ویدیویی ویژن پرو وجود برخی نظرات در شبکه‌های اجتماعی بود که ادعا داشتند اپل محصول بهتری نسبت به Quest 3 عرضه کرده است:

«در شبکه‌های اجتماعی با نظراتی پیرامون این موضوع مواجه شدم که چون این دستگاه متعلق به اپل است و قیمت بسیار گران‌تری دارد، باید از نظر کیفیت بهتر باشد. البته افراد دیگری نیز خرید Quest 3 را پیشنهاد کرده‌اند که قیمت بهتری دارد.

بنابراین می‌خواستم بگویم که فقط به این دلیل که این دستگاه هفت برابر گران‌تر است، نمی‌توان گفت که محصول بهتری است. اگر واقعاً قابلیت‌های آن‌ها را آزمایش کنید، متوجه می‌شوید که Quest 3 واقعاً خوب است و به کاری که انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم.»

مقایسه بررسی ویژن پرو توسط زاکربرگ با بر‌رسی آیفون توسط «استیو بالمر»

پس از انتشار بررسی زاکربرگ، مردم به‌سرعت ویدیوی او را با بررسی «استیو بالمر»، مدیرعامل سابق مایکروسافت، از آیفون اصلی مقایسه کردند که با خنده قیمت بالا و عدم وجود صفحه‌کلید در آن را تمسخر کرده بود. زاکربرگ در این رابطه می‌گوید:

«اول از همه، من به این دستگاه نمی‌خندم. من اپل را جدی می‌گیرم. به‌ نظر من شرکت خوبی است. آن‌ها کار خوبی می‌کنند. من فقط حقایق را همان‌طور که امروز می‌بینم بیان می‌کنم. نمی‌گویم که آن‌ها پیشرفت نمی‌کنند، اما ما نیز بهبود خواهیم یافت. ما شرکتی هستیم که خیلی سریع پیشرفت می‌کند، بنابراین فکر می‌کنم احتمالاً سریع‌تر [از آن‌ها] حرکت خواهیم کرد.»

او پس از آن درباره طرفداران دوآتیشه اپل گفت:

«فکر می‌کنم این نظرات در بین طرفداران اپل نیز وجود دارد. کمی به‌ نظر من خنده‌دار است؛ اینکه اگر احتمال رهبری اپل در یک فضای جدید را زیر سؤال ببرید، آن‌ها خیلی ناراحت می‌شوند.»

البته زاکربرگ در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برتری اپل در بازار موبایل اذعان کرد:

«اپل در بازار موبایل برنده شد. از نظر فنی، گوشی‌های اندرویدی بیشتری وجود دارد، اما می‌دانید که اپل از نظر تجاری برنده است. در تمام کشورهای توسعه‌یافته، جایی که مردم می‌توانند محصولات موردنیاز خود را بخرند، اساساً آیفون را ترجیح می‌دهند.»

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین