با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شرایط فروش وانت آریسان ویژه عید فطر 1403 اعلام شد
عکس : شرایط فروش وانت آریسان
.

شرکت ایران‌خودرو شرایط فروش وانت آریسان 2 ویژه عید فطر را اعلام کرد. در بخشنامه فروش ارائه‌شده از سوی ایران‌خودرو، وانت آریسان 2 با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روز کاری به مشتریان عرضه شده است.



به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو بخشنامه فروش ایران‌خودرو برای وانت آریسان از روز دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه 1403، در اختیار متقاضیان قرار دارد. متقاضیان برای ثبت‌نام وانت آریسان 2 می‌توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کنند.

شرایط فروش وانت آریسان، فروردین 1403:

خودرورنگقیمتموعد تحویل
آریسان 2سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای۴۱۳,۷۱۳,۰۰۰90 روزه

ایران‌خودرو با نصب موتور XU7P روی وانت آریسان و ایجاد چند تغییر کوچک، موفق شد محصولی شکست‌خورده را به یک برنده تبدیل کند. نسخه اولیه وانت آریسان با موتور پیکان و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب به بازار عرضه شد که به‌دلیل ایرادات مونتاژی فراوان، به‌سرعت از سوی مصرف‌کنندگان مورد انتقاد قرار گرفت. بااین‌حال، تغییر پیشرانه و سیستم انتقال قدرت به همراه آپشن‌های بیشتر، سرنوشت این وانت را تغییر دادند.

آریسان 2 از زمان عرضه در سال 1401، به‌سرعت نزد مخاطبان محبوب واقع شده است. محبوبیت وانت آریسان 2 آن‌قدر گسترش یافت که رقیب گران‌تر خود یعنی وانت کارا گروه بهمن را با توقف تولید مواجه کرد. درواقع مشتریان آن‌قدر به خرید وانت آریسان 2 علاقه نشان دادند که دیگر توجیهی برای تولید وانت کارا مشابه با قیمت بالاتر از سوی گروه بهمن وجود نداشت.

هم‌اکنون قیمت وانت آریسان 2 در بازار آزاد 490 میلیون تومان است. در پاییز و تابستان 1402، اختلاف قیمت وانت آریسان در بازار و کارخانه به پایین‌ترین حد خود رسید و حتی گاهی اوقات این وانت با قیمتی ارزان‌تر از کارخانه در بازار فروخته می‌شد. بااین‌وجود، روند صعودی قیمت‌ها در بازار حتی وانت آریسان 2 را نیز از گزند تورم در امان نگه نداشته است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین

مقالات و اخبار مرتبط