با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
حجم فایل نصبی و تاریخ پریلود فاینال فانتزی 7 : Rebirth مشخص شد
عکس : فاینال فانتزی 7
.

طرفداران فرنچایز Final Fantasy دوران خوشی را سپری می‌کنند، زیرا برای دو سال متوالی شاهد انتشار عمده این سری هستیم. سال گذشته Final Fantasy XVI منتشر گشت و امسال Final Fantasy VII: Rebirth عرضه خواهد شد.

قسمت دوم این تلاش حماسی برای بازسازی آنچه مسلماً بهترین نسخه در کل این مجموعه است، در پایان فوریه (۲۹ فوریه ۲۰۲۴ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد، اما در این بین بازیکنان باید اطمینان حاصل کنند که فضای ذخیره‌سازی کافی برای Final Fantasy VII: Rebirth در زمان آماده شدن آن وجود دارد.

دیتاماینر قابل اعتماد PlayStationSize در توییتر خود فاش کرده است که Final Fantasy VII: Rebirth برای نصب به نزدیک ۱۵۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد که در نسخه ۱.۰۰۱.۰۰۰ به ۱۴۵.۲۵۰ گیگابایت می‌رسد.



به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از گیمفا PlayStationSize می‌افزاید که بازیکنان می‌توانند از ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ (۸ اسفند ۱۴۰۲ – دو روز قبل از انتشار)، بازی را روی کنسول‌های خود از قبل بارگذاری کنند.

حجم نصب: ۱۴۵.۲۵۰ گیگابایت

ورژن: ۱.۰۰۱.۰۰۰

قیمت نسخه استاندارد: ۶۹.۹۹ دلار

تاریخ پریلود: ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ (۸ اسفند ۱۴۰۲)

تاریخ انتشار: ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند ۱۴۰۲)

همه ما می‌دانستیم که حجم این بازی زیاد خواهد بود، اما بعید است که کسی پیش‌بینی این مقدار را کرده باشد. تقریباً مثل آن است که اسکوئر انیکس (Square Enix) در رقابتی تنگاتنگ با اکتیویژن (Activision) و عناوین Call of Duty قرار دارد.

حداقل بازیکنان می‌توانند از این موضوع به عنوان یک یادآوری یاد کنند تا در نهایت یک SSD اضافی برای کنسول خود خریداری نمایند. خوشبختانه آن‌ها از زمانی که تازه به بازار عرضه شده بودند، مقداری ارزان‌تر هستند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین

مقالات و اخبار مرتبط