با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سری گلکسی S24 از نظر پیش‌فروش در کره جنوبی و هند رکورد زد
عکس : پیش‌فروش گلکسی S24
.

ظاهراً برنامه‌های سامسونگ برای سری گلکسی S24 موفقیت‌آمیز بوده است. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده که پیش‌فروش اولین گوشی‌های هوش مصنوعی آن‌ها از بهترین پیش‌فروش قبلی این شرکت که به گلکسی نوت 10 تعلق داشت، فراتر رفته و 38 درصد بهتر عمل کرده است.



به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو وب‌سایت سامسونگ کره در خبری اعلام کرده که در حد فاصل 19 تا 25 ژانویه حدود 1.21 میلیون سفارش پیش‌خرید برای سری گلکسی اس 24 دریافت کرده است. این آمار رکورد تمام پیش‌فروش‌های تاریخ خانواده گلکسی S را شکسته و به‌طور میانگین روزانه 173 هزار دستگاه فروش داشته است.

سری گلکسی S24 رکورد گلکسی نوت 10 را شکست

آمار اعلام‌شده از رکورد قبلی پیش‌فروش که به گلکسی نوت 10 با متوسط فروش روزانه 125 هزار دستگاه تعلق داشت، فراتر رفته است. بااین‌حال، گلکسی نوت 10 در طول 11 روز با 1.38 میلیون فروش همچنان رکورددار است.

سری گلکسی S24 در هند نیز رکورد پیش‌فروش را شکسته و در سه روز بیش از 250 هزار دستگاه فروخته است. این آمار در مقایسه با آمار پیش‌فروش سری گلکسی S23 بسیار بهتر بوده، چرا که سری S23 در مدت سه هفته به این فروش دست یافته بود.

سامسونگ می‌گوید استقبال کاربران از سری گلکسی S24 بسیار خوب بوده است و جمعیت کثیری به فروشگاه‌های این شرکت رفته‌اند تا این دستگاه‌های جدید را امتحان کنند. ازاین‌رو، تاریخ پیش‌فروش که قبلاً تا 31 ژانویه تعیین شده بود، به 8 فوریه رسیده تا کاربران بیشتری بتوانند از تخفیف‌های پیش‌فروش بهره‌مند شوند. ازجمله این تخفیف‌ها می‌توان به افزایش دوبرابری ظرفیت حافظه داخلی دستگاه اشاره کرد.

سامسونگ به کسانی که سری گلکسی اس ۲۴ را پیش‌خرید می‌کنند، اجازه می‌دهد تا دراِزای پرداخت هزینه یکسان، دو برابر ظرفیت داخلی دریافت کنند. یعنی اگر بخواهید به اندازه مدل 256 گیگابایتی هزینه کنید، مدل 512 گیگابایتی را دریافت می‌کنید.

سری گلکسی S24 اگرچه از نظر طراحی تغییر زیادی نکرده است، اما با تمرکز بر قابلیت‌های هوش مصنوعی ظاهراً توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین