با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شایعه جدید آیفون ۱۶ پرو احتمالا شما را از خرید آیفون ۱۵ پرو مکس منصرف می‌کند!
عکس : آیفون ۱۶ پرو

سه روز پیش، سری آیفون ۱۵ با قابلیت‌های فنی متنوع و تغییرات ظاهری اندک به صورت رسمی معرفی شد. به علاوه، اپل به طور اختصاصی نسخه پرو مکس سری یعنی آیفون ۱۵ پرو مکس را به لنز پریسکوپی ۵ برابری مجهز کرد تا رقابت بین این گوشی و رقبای اندرویدی قدرتمند آن داغ‌تر از قبل شود.

حالا اما به نظر می‌رسد سال آینده دوربین پریسکوپی دیگر در انحصار مدل پرو مکس نخواهد بود چرا که شایعه‌ای جدید ادعا می‌کند نسخه پرو سری آیفون ۱۶ نیز از این دوربین قدرتمند بهره خواهد برد.

افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station گزارش کرده که سری آيفون ۱۶ پرو بهدوربین با زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز خواهند شد. این خبر برای کاربرانی که به دنبال استفاده ازدوربین قدرتمند هستند و در عین حال تمایلی برای پرداخت هزینه بالا ندارند بسیار خوشایند است. برای مقایسه، آيفون ۱۵ پرو با قیمت پایه ۹۹۹ دلاری عرضه شده در حالی که آیفون ۱۵ پرو مکساز برچسب قیمتی پایه ۱۱۹۹ دلاری برخوردار است.

در ادامه این گزارش، افشاگر DCS ادعا کرده که آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس ازدوربین ۴۸ مگاپیکسلی با فناروی انباشته بهره خواهند برد. به نظر می‌رسد اپل قصدی برای تغییر رزولوشندوربین سری پرچمدار خود ندارد و نباید منتظر استفاده ازدوربین‌های ۱۰۸ و یا ۲۰۰ مگاپیکسلی در نسخه‌های پرو سری آيفون باشیم.

در نهایت باید اشاره کرد که سری آیفون ۱۶ پرو از طراحی مشابه نسل قبلی و داینامیک آیلند بهره خواهد برد. به علاوه، برخی از منابع آگاه گفته‌اند که دکمه‌های غیرفیزیکی با سری آيفون ۱۶ معرفی خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین