با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ایراد جدید سری آیفون ۱۵: وای‌فای به درستی کار نمی‌کند!
عکس : وای‌فای آيفون ۱۵

اپل چند روز پیش بروزرسانی iOS 17.0.3 را برای گوشی‌های سری آيفون ۱۵ خصوصا آيفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس عرضه کرد تا مشکل داغ کردن و تولید حرارت بیش از حد آن‌ها برطرف شود. حالا در حالی که منابع خبری مختلف ادعا کرده‌اند که مشکل داغی گوشی‌های اپل برطرف شده است، ظاهرا مشکل جدیدی بروز پیدا کرده که می‌تواند بار دیگر اپل را مجبور به عرضه یک بروزرسانی دیگر بکند.

طبق آنچه وبسایت 9to5Mac گزارش می‌کند، آیفون‌هایی که iOS 17 را اجرا می‌کنند یک مشکل جدی با وای‌فای پیدا کرده‌اند. این مسئله به خصوص در مدل‌های سری آيفون ۱۵ بیشتر دیده شده است. در برخی از مواقع، محتوای موردنظر در حالت استفاده از وای‌فای بارگذاری نمی‌شود و طبق دسته دیگری از شکایات، سرعت اینترنت به شکل قابل توجهی در حالت وای‌فای پایین است.

بعضی از کاربران اعلام کرده‌اند که مشکل وای‌فای iOS 17 پس از مدتی رفع می‌شود در حالی که کاربران دیگر باید وای‌فای دستگاه خود را غیرفعال کنند و پس از چند دقیقه آن‌ها فعال کنند تا مشکل برطرف شود. به نظر می‌رسد مشکل وای‌فای تنها به سری آيفون اختصاص دارد و دیگر گوشی‌های هوشمند که از اپراتور مشابه استفاده می‌کنند از مشکل مشابه رنج نمی‌برند.

یکی از اعضای فروم Apple Community ادعا کرده که آيفون ۱۵ پرو مکس به مشکل وای‌فای دچار شده است. این کاربر می‌گوید که وای‌فای دستگاه هر ۴۵ ثانیه قطع می‌شود. این مشکل در حالی عملکرد آیفون ۱۵ پرو مکس را مختل کرده که سایر دستگاه‌هایی که این کاربر استفاده می‌کند هیچ مشکلی با وای‌فای ندارند. این کاربر که با نام Toronto4112 شناخته می‌شود در ادامه گزارش خود اذعان داشته که آيفون به شبکه وای‌فای متصل است ولی زمانی که به تنظیمات دستگاه مراجعه می‌کند، مرتبا با پیغام قطعی اتصال اینترنت مواجه می‌شود.

در حال حاضر، اپل هیچ واکنشی به گزارش‌های کاربران نداشته ولی انتظار می‌رود در صورت افزایش تعداد شکایات، غول فناوری آمریکایی نسبت به این مشکل موضع خود را اعلام کند. اپل در طی هفته گذشته سرگرم توسعه بروزرسانی جدید iOS 17 برای مشکل تولید حرارت سری آيفون ۱۵ پرو بوده است.

در نهایت باید اشاره کرد که هفته گذشته نیز برخی از کاربران ادعا کردند که در هنگام گوش دادن به موسیقی با هدفون باسیم، صدای خش خش از سری آيفون ۱۵ شنیده می‌شود. در این راستا، احتمال دارد اپل این دو مشکل را با یک بروزرسانی نرم‌افزاری برطرف کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین