با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دکمه اکشن آیفون ۱۵ پرو به زودی یک قابلیت جدید را دریافت خواهد کرد
عکس : دکمه اکشن آیفون ۱۵ پرو

اپل روز گذشته اولین نسخه بتا بروزرسانی iOS 17.2 که شامل یک قابلیت ویژه برای دکمه اکشن است را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد. همانطور که می‌دانیم، کلید اکشن که در گوشی‌های آيفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به کار رفته جایگزین کلید بی‌صدا کردن شده است و می‌تواند فرامین مختلفی را اجرا کند.

در طی رویداد معرفی از سری آیفون ۱۵ پرو، اپل اعلام کرد که ۱۰ قابلیت قابل شخصی‌سازی برای دکمه اکشن تعریف شده که شامل اجرای برنامه دوربین، فعال‌سازی چراغ قوه، ضبط صدا، اجرای اپلیکیشنی خاص و یا بی‌صدا کردن دستگاه می‌شوند. حالا نسخه بتا iOS 17.2 تایید می‌کند که دکمه اکشن قابلیت جدید ترجمه را دریافت خواهد کرد.

زمانی که کاربران قابلیت ترجمه را برای دکمه اکشن آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس خود تعریف می‌کنند، فشردن این دکمه باعث می‌شود که یک بخش مخصوص ترجمه در داینامیک آیلند دستگاه نمایش داده می‌شود. در نتیجه، به جای باز کردن برنامه Translation برای ترجمه، تنها نیاز است که کاربر از دکمه اکشن استفاده کند.

با فشردن دکمه اکشن که قابلیت ترجمه برای آن تعریف شده است، گوشی به طور خودکار به صدایی که نیاز به ترجمه دارد گوش می‌کند و سپس آن را به زبانی که قبلا در تنظیمات برنامه Translation تعیین کرده‌اید، ترجمه می‌کند.

علاوه بر قابلیت ترجمه دکمه اکشن، بتا iOS 17.2 همچنین برنامه اپل برای بروزرسانی آیفون‌های درون جعبه حاضر در فروشگاه‌ها را تایید می‌کند. یک کد متعلق به iOS 17.2 به یک دستگاه خارجی اشاره می‌کند که قادر است فایل‌های بروزرسانی را به صورت بی‌سیم به گوشی‌های فروخته‌نشده منتقل کند. تحلیلگر برجسته محصولات اپل، مارک گرمن، اخیرا گزارش داد که اپل از دستگاه مخصوص برای انتقال بروزرسانی‌های نرم‌افزاری به آیفون‌های اکبند فروشگاه‌ها بهره خواهد برد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین