با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آیفون 15 اپل از فناوری شارژ 40 واتی پشتیبانی خواهد کرد
عکس : آیفون 15 اپل

آیفون 15 اپل هنوز به بازار عرضه نشده است؛ اما اخیرا گمانه‌زنی‌های اپل در رابطه با این گوشی هوشمند مطرح شده است. بر اساس شایعات، آیفون‌های پرچمدار آینده اپل احتمالا از فناوری شارژ با سرعت بالا پشتیبانی خواهند کرد.

بر اساس شایعات با ارتقاء فناوری باتری اپل ، گوشی آیفون 15 همراه با پکیج باتری پشته‌ای شکل روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که فناوری پشته‌ای به افزایش طول عمر باتری کمک کرده و امکان شارژ باتری آیفون 15 با سرعت 40 واتی را فراهم نماید.

در حال حاضر آیفون 14 با حداکثر سرعت 30 وات شارژ می‌شود و جهش به سرعت 40 وات کاملا قابل توجه به‌نظر می‌رسد. یک افشاگر توییتری با شناسه RGcloudS@ مدعی شده که افزایش سرعت شارژ آیفون 15 در بستر سیم تا 40 وات احتمالا به معنای پشتیبانی از شارژ بی‌سیم MagSafe با حداکثر توان 20 وات خواهد بود.

با این‌حال برای عرضه آیفون 15 با فناوری جدید هیچ تضمینی وجود ندارد؛ چرا که بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها این فناوری به‌همراه آیفون 16 اپل ارائه خواهد شد. همچنین با توجه به بعضی حدس و گمان‌ها، جایگزینی پورت لایتنینگ با USB-C موجب افزایش سرعت شارژ باتری در آیفون‌های نسل آینده خواهد شد.

بی‌تردید برای افزایش سرعت شارژ باتری آیفون 15 چند دلیل محتمل دیگر نیز وجود دارد. در وهله نخست به‌کارگیری فناوری باتری پشته‌ای احتمالا بدان معناست که اپل از چالش افزایش بیش از اندازه دمای باتری حین شارژ با سرعت بالا عبور کرده است.

همچنین بایستی توجه داشت که شارژ 40 واتی با استاندارد طلایی یعنی شارژ با سرعت بالای 100 وات هنوز فرسنگ‌ها فاصله دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها آیفون 15 در ماه سپتامبر 2023 معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به موعد معرفی آیفون 15، گمانه‌زنی‌های بیش‌تری در رابطه با این محصول منتشر شود. این گوشی احتمالا دوام و عملکرد برتر شناخته شده از اپل را بیش از پیش برجسته خواهد کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین