با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قیمت و مشخصات گوشی نوکیا مجیک مکس قیمت امروز 2 مهر 1402
عکس : نوکیا مجیک مکس
.

انتظار می‌رود که گوشی نوکیا مجیک مکس با قیمت ۴۰۴ دلار بیست‌وچهارم آگوست سال ۲۰۲۳ میلادی وارد بازار هند شود. این محصول که در چندین رنگ متنوع در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن +FHD، نسبت صفحه ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی نوکیا مجیک مکس

گوشی نوکیا مجیک مکس با استفاده از رابط کاربری Android UI مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‏‌شود. به منظور افزایش ایمنی این محصول، یک حسگر اثرانگشت روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است و به فناوری تشخیص چهره از طریق دوربین سلفی نیز مجهز شده است. گوشی یادشده با استفاده از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد، این تراشه هشت هسته‌ای با استفاده از فرآیند چهار نانومتری تشکیل شده است.



حافظه و دوربین گوشی نوکیا مجیک مکس

گوشی نوکیا مجیک مکس دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فناوری OIS، یک دوربین فوق‌عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی ۶۴ مگاپیکسلی نیز به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است.

باتری و گزینه‌های اتصال گوشی نوکیا مجیک مکس

انرژی مورد نیاز گوشی نوکیا مجیک مکس با استفاده از یک باتری ۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. گزینه‌های اتصال این محصول شامل شبکه‌های 5G، 4G VoLTE، وای‌فای 802.11 b/g/n/ax، بلوتوث v5.2، GPS و یک پورت USB Type-C می‌شود.

کشور
قیمت (مورد انتظار)
قیمت نوکیا مجیک مکس در هند
32900 INR.
قیمت نوکیا مجیک مکس در پاکستان
90600 PKR
قیمت نوکیا مجیک مکس در بنگلادش
41590 BDT
قیمت نوکیا مجیک مکس در نیجریه
179000 NGN.
قیمت نوکیا مجیک مکس در مکزیک
7645 MXN
قیمت نوکیا مجیک مکس در روسیه
28950 RUB
قیمت نوکیا مجیک مکس در امارات
1465 AED
قیمت نوکیا مجیک مکس در کشور یورو
375 EUR

در گوشی یادشده دوربین‌های بسیار باکیفیتی به کار رفته است، به طوری که دوربین اصلی آن از حسگر ۱۴۴ مگاپیکسلی و دو لنز دیگر ۱۶ و پنج مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ دوربین سلفی قدرتمند آن نیز به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است، دوربین گوشی نوکیا مجیک مکس از حالت‌هایی مانند عکسبرداری پاناروما، Zeiss Optics، HDR و فلاش LED پشتیبانی می‌کند.

انرژی مورد نیاز گوشی با استفاده از یک باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این محصول به تراشه Snapdragon۸ Gen۲ مجهز خواهد شد و با شش، هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند حافظه گوشی خود را با استفاده از کارت microSD تا یک ترابایت نیز افزایش دهند؛ بنابراین کاربران می‌توانند با اهداف مختلف تجاری، تفریحی و آموزشی تصاویر و ویدئوهای مختلفی را روی گوشی خود ذخیره کنند.

از دیگر مشخصات گوشی نوکیا مجیک مکس می‌توان به حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و فشارسنج اشاره کرد.

قیمت ارزی و دلاری گوشی نوکیا مجیک مکس با احتساب قیمت هر دلار به میزان ۴۱۲ هزار و ۷۹۹ ریال (به نقل از سامانه مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران)، سه‌شنبه_بیست وهشتم شهریورماه_ معادل ۱۶۶ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۷۹۶ ریال (۱۶ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۷۹ تومان) است.

در صورت که قسط خرید یا تحقیق در مورد این گوشی جذاب و پر طرفدار را دارید می توانید مقاله مزایا و معایب گوشی نوکیا مجیک مکس را در سایت شات ایکس مطالعه بفرمایید

سایر ویژگی ها و مشخصات کلیدی Nokia Magic Max 5G:

نوکیا برخی از مشخصات و ویژگی های چشمگیر را ارائه می دهد، از جمله شبکه 5G برای سرعت داده بسیار سریع. این دستگاه همچنین دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچی است که آن را برای تماشای فیلم یا بازی مناسب می کند. به علاوه، با راه اندازی دوربین پشتی سه گانه و حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایت، Nokia Magic Max 5G مطمئناً در میان کاربرانی که به دنبال یک گوشی اندرویدی پیشرفته هستند محبوب خواهد بود. در اینجا نگاهی دقیق تر به آنچه می توانید از این دستگاه قدرتمند انتظار داشته باشید، آورده ایم.

وضعیت: شایعه شده در بازار محلی موبایل موجود نیست.

فناوری شبکه: GSM / CDMA / HSPA / LTE / 5G.

سیم کارت: دو سیم کارت نانو

صفحه نمایش: صفحه نمایش 6.9 اینچی Super AMOLED با صفحه نمایش تمام لمسی که توسط Corning Gorilla Glass 7 محافظت می شود.

پردازنده: پلتفرم موبایل Snapdragon 8 Gen 2.

سیستم عامل: اندروید 13

حافظه: 8/12 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت رام.

دوربین: سه گانه 144 مگاپیکسل + 16 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل در عقب و یک دوربین 64 مگاپیکسلی جلو.

باتری: لیتیوم پلیمری 6500 میلی آمپر ساعت غیر قابل تعویض.

حسگر: اثر انگشت، Face ID، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما، فشارسنج.

شارژ سریع باتری (Quick Charge 4.0+)

شارژ بی سیم پشتیبانی می شود.

USB 4.0

دارای گواهی IP69 (تا 2 ساعت در آب به عمق 2 متر)

جک صوتی: 3.5 میلی متر (حذف نویز فعال با میکروفون اختصاصی).

قیمت نوکیا مجیک مکس 5G 2023 – 399 دلار

قیمت گوشی نوکیا Magic Max 5G برای مردم هند 32900 روپیه تعیین می‌شود. این گوشی در نیمه ژانویه 2023 منتشر خواهد شد. بنابراین، منتظر عرضه این گوشی هوشمند نوکیا 5G 2023 در کشور خود باشید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین