با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قیمت و مشخصات گوشی پوکو ایکس 5 پرو
عکس : پوکو ایکس 5 پرو
.

به گزارش خبرگزاری، گوشی Poco X5 Pro یکی از جدیدترین اعضای خانواده گوشی‌های هوشمند از برند Poco است که با ویژگی‌ها و قابلیت‌های برتر خود، همچنان توجه علاقه‌مندان به تکنولوژی و گجت‌های پیشرفته را به خود جلب می‌کند، این گوشی با طراحی مدرن و ظاهری شیک، ترکیبی از عملکرد قدرتمند و ارائه عکس‌های با کیفیت بالا را به کاربران ارائه می‌دهد.



Poco X5 Pro با صفحه نمایش بزرگ و روان، پردازنده قدرتمند و دوربین‌های پیشرفته، انتظارات هر کاربری را در برآورده می‌کند، از طرفی، امکانات ارتباطی و امنیتی این گوشی نیز به شکل کامل مدنظر قرار گرفته است تا تجربه کاربری بی‌نظیری ارائه کند.

بررسی Poco x5 pro

Poco x5 pro از نظر طراحی با تغییرات نسبتاً زیادی نسبت به نسل قبلی روبه‌رو شده است، اولین تغییر مهم، پلاستیکی شدن پنل پشتی است که این موضوع مزایا و معایبی به همراه دارد، شیائومی پوکو X5 پرو تقریباً ۲۵ گرم سبک‌تر از نسل قبلی است که واقعاً اختلاف زیادی به حساب می‌آید.

پنل پشتی بافت خاصی دارد و اثر انگشت را جذب نمی‌کند، این گوشی فقط از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و خبری از جایگاه مربوط به کارت حافظه در این تلفن همراه نیست.

اسپیکر این گوشی مانند بسیاری از رقبای خود، از نوع استریو است، بدون هیچ شک و تردیدی از این نظر یکی از بهترین‌ها بین هم‌رده‌های خود محسوب می‌شود، شیائومی پوکو X5 پرو مانند سری ردمی ۱۱ و ۱۲، از بدنه‌تخت و مسطحی بهره می‌برد، مانند بیشتر گوشی‌های پوکو، یک نوار مستطیل شکل بزرگی در پنل پشتی تعبیه شده که در بخشی از این نوار، ماژول دوربین قرار گرفته است.

باتری استفاده شده برای این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و همراه با گوشی، شارژر ۶۷ واتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، این شارژر می‌تواند در عرض حدود ۴۵ دقیقه، باتری را به طور کامل شارژ کند.

شیائومی پوکو X5 پرو در عمل هیچ ایراد و ضعف بزرگی ندارد. فارغ از اینکه به دنبال طراحی مناسب، اجرای بازی‌های سنگین یا دوربین باکیفیت هستید، این گوشی در تمام این زمینه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند، بنابراین با توجه به قیمتی که این گوشی دارد، خرید آن را بدون هیچ شک و تردیدی توصیه می‌کنیم.

مشخصات پوکو x5 پرو

از وقتی که پوکو از شرکت مادر شیائومی جدا شد و به عنوان یک برند اقتصادی جدید با هویتی مستقل فعالیت خود را ادامه داد، این شرکت به موفقیت‌های بسیار خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند دست پیدا کرده است، این شرکت چینی چند ماه پیش از گوشی هوشمند میان‌رده جدید خود با نام پوکو X5 پرو رونمایی کرد، این محصول مشخصات فنی و امکانات بسیار پیشرفته‌ای در حد گوشی پرچم‌دار دارد.

قیمت گوشی پوکو x5 پرو

Poco X5 Pro یکی از جدیدترین اعضای خانواده گوشی‌های هوشمند از برند Poco است که با صفحه نمایش بزرگ و روان، پردازنده قدرتمند و دوربین‌های پیشرفته، انتظارات هر کاربری را در برآورده می‌کند، علاوه بر ویژگی‌های فیزیکی و مشخصات ظاهری این تلفن همراه قیمت آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

گوشی شیائومی Poco X5 Pro 5G

۱۲۸-۶
ناموجود

۲۵۶-۸
قیمت از ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین

مقالات و اخبار مرتبط