با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مدل سفارشی سامسونگ گلکسی S23 FE با 2 گزینه رنگی جدید عرضه شد
عکس : گلکسی اس 23 ای اف

گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE با مدل‌های رنگی سبز (Mint)، خاکستری تیره (Graphite) و بنفش (Purple) طی ماه گذشته در بازار هندوستان عرضه شد. اکنون برند کره‌ای نسخه ویژه‌ای از این دستگاه را معرفی کرده است. این گوشی در 2 مدل رنگی جدید عرضه شده و در فهرست وبسایت رسمی سامسونگ نیز قرار گرفته است.

طی ماه گذشته شرکت سامسونگ گوشی Galaxy Z Flip 5 Special Edition را با 4 مدل رنگی مختلف در بازار هندوستان عرضه کرد. نسخه ویژه سامسونگ گلکسی S23 FE با مدل‌های رنگی Indigo و Tangerine در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. گزینه Indigo دارای رنگ‌آمیزی آبی روشن بوده و مدل Tangerine دارای تون رنگ قهوه‌ای است. هر 2 مدل دارای فریم نقره‌ای هستند.

گلکسی S23 FE به‌صورت انحصاری از طریق وبسایت رسمی سامسونگ قابل خریداری است. مدل‌ پایه این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 59999 روپیه قیمت‌گذاری شده و مدل پیشرفته‌تر با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 64999 روپیه در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد که مدل‌های Special Edition در تعداد محدود قابل دسترس خواهند بود؛ چرا که فهرست منتشر شده در وبسایت سامسونگ اعلام کرده که علاقه‌مندان پیش از اتمام موجودی گوشی برای خریداری آن عجله کنند.

از جنبه مشخصات کلیدی بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ گلکسی S23 FE مجهز به یک نمایشگر 6.3 اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این دستگاه مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بوده و گواهینامه حفاظتی IP68 نیز مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گردوغبار را تضمین می‌کند.

پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه با چیدمان عمودی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. توان پردازشی گلکسی S23 FE از طریق تراشه اگزینوس 2200 به‌همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود.

این گوشی مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 15 واتی است. گلکسی S23 FE با سیستم‌عامل اندروید 13 روانه بازار شده و بر اساس اعلام سامسونگ از آپدیت‌های اندروید برای مدت 4 سال بهره‌مند خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین