به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ که به دلیل مشخصات، ویژگیها و قابلیتهای چشمگیر دوربینش شناخته میشود، از زمان عرضه در سال ۲۰۲۱ با چالشهایی مواجه شده است. کاربران نگرانیهایی را در مورد ویژگیهای دوربین، کیفیت تصویر و مشکلات سختافزاری گلکسی S۲۱ پلاس و گلکسی S۲۱ اولترا مطرح کردهاند.
آخرین بهروزرسانی در می ۲۰۲۳ برای گلکسی اس ۲۱ اولترا با هدف ارائه بهبودها و پیشرفتها منتشر شد. با این حال، اکنون کاربران پس از نصب این بهروزرسانی مشکل نمایشگر را گزارش کردهاند.
کاربری اعلام کرد که یک خط صورتی در صفحه نمایشگر موبایلش ظاهر شده و خدمات پس از فروش سامسونگ به او توصیه کرد صفحه نمایش را عوض کند، اما هزینه جایگزینی ۳۷۶ دلار اعلام شد که هزینه قابل توجهی است. چندین کاربر در بخش نظرات پست شکایت اظهار کردند که حدود ۸۰ درصد از کاربران با مشکلات مشابهی در صفحه نمایشگر مواجه شدهاند. این نشاندهنده یک مشکل احتمالی نرمافزاری یا سخت افزاری مرتبط با این دستگاهها است.
مشکل صفحه نمایش Samsung Galaxy S۲۱ Ultra
این اولین بار نیست که چنین شکایتهایی مطرح میشود. پیش از این، کاربران گلکسی اس ۲۱ اولترا ظاهر شدن خطوط عمودی سبز رنگ را به دنبال بهروزرسانی نرمافزاری گزارش کرده بودند. این مسائل تکراری احتمال ارتباط بین بهروزرسانی نرم افزار و رخ دادن خطوط صورتی یا سبز روی نمایشگر را مطرح میکند.
در گذشته کاربران سری S۲۰ هم با مشکلاتی از این دست مواجه بودند. پس از شکایات متعدد، سامسونگ تعویض رایگان صفحه نمایش را به کاربران خسارت دیده ارائه داد. این احتمال وجود دارد که این شرکت بار دیگر رسیدگی به شکایات مربوط به گلکسی اس ۲۱ اولترا را در اولویت قرار دهد و راه حلهایی نظیر جایگزینی رایگان صفحه نمایش را مطرح کند.
به طور کلی، مشکلاتگزارش شده در گلکسی اس ۲۱ اولترا پس از بهروزرسانی می ۲۰۲۳، نیاز سامسونگ را به بررسی و حل این مشکلات برای اطمینان از تجربه کاربری رضایتبخش نشان میدهد.