با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اولین ساعت هوشمند ناتینگ! محصولات موردانتظار CMF by Nothing رسما معرفی شدند
عکس : هوشمند ناتینگ

برند CMF by Nothing امروز رسما کار خود را با عرضه سه محصول جدید آغاز کرد. این برند که شرکت زیر مجموعه ناتینگ محسوب می‌شود بر ساخت و توسعه دستگاه‌های مقرون به صرفه تمرکز دارد که در عین برخوردار بودن از برچسب قیمتی مناسب از طراحی زیبایی نیز بهره می‌برند. خود برند ناتینگ نیز وظیفه عرضه محصولات پرمیوم را برعهده خواهد گرفت.

سه محصول جدید برند CMF شامل یک هدفون، ساعت هوشمند و شارژ ۶۵ واتی GaN می‌شوند که به ترتیب بادز پرو (CMF Buds Pro)، واچ پرو (CMF Watch Pro) و شارژر پاور ۶۵ واتی GaN نام دارند.

هدفون بادز پرو از ویژگی ANC (حذف نویز فعال) پشتیبانی می‌کند که قادر است در بازه فرکانس ۵۰۰۰ هرتزی نویزها را تا حد ۴۵ دسی‌بل کاهش دهد. در مقایسه با دیگر محصولات صوتی برند ناتینگ، بادز پرو از حجیم‌ترین باتری بهره می‌برد که در صورت غیرفعال بودن ویژگی ANC تا ۱۱ ساعت کاربران را همراهی می‌کند. با فعال‌سازی ANC، عمر باتری به ۶٫۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

درایورهای صوتی این هدفون از LCP+PU ساخته شده و به ویژگی تطبیق بیس زنده مجهز هستند. بادز پرو در سه رنگ خاکستری تیره، خاکستری روشن و نارنجی روانه بازار خواهد شد. ناتینگ هدفون خود را ب قیمت ۳۴۹۹ روپیه (۴۲ دلاری) به فروش می‌رساند.

اولین ساعت هوشمند ناتینگ از نمایشگر بزرگ ۱٫۹۶ اینچی با رزولوشن تصویر ۴۱۰ در ۵۰۲ امولد بهره می‌برد که می‌تواند به روشنایی ۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. یکی از ویژگی‌های برجسته این ساعت نرخ نوسازی ۵۸ هرتزی آن است چرا که دیگر ساعت‌های مقرون به صرفه بازار از نرخ نوسازی ۳۰ هرتزی برخوردار هستند. سیستم GPS یکپارچه نیز اطلاعات مکانی دقیق کاربر در حین ورزش‌هایی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و کوه‌نوری فراهم می‌کند.

واچ پرو همچنین از قابلیت‌های سلامتی متداولی مانند پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون، پایشگر خواب و میزان استرس پشتیبانی می‌کند. به لطف اسپیکر و میکروفون‌های داخلی، کاربران می‌توانند با این دستگاه به تماس‌های دریافتی پاسخ دهند و با تماس صوتی برقرار کنند.

واچ پرو در دو رنگ خاکستری تیره با جلای مات و خاکستری متالیک با جلای براق عرضه خواهد شد. نسخه خاکستری تیره با دو بند سیلیکونی مشکی و خاکستری همراه خواهد شد در حالی که نسخه متالیک از بند نارنجی‌رنگ بهره می‌برد. مدل خاکستری تیره و خاکستری متالیک واچ پرو به ترتیب با قیمت ۴۴۹۹ روپیه (۵۴ دلار) و ۴۹۹۹ روپیه (۶۰ دلار) به فروش خواهند رسید.

شارژر ۶۵ واتی ناتینگ از دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A برای شارژ همزمان برخوردار است. همانطور که از نام آن پیداست، این شارژر از توان ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند که قادر است به وسیله درگاه‌های USB-C دو دستگاه را با سرعت ۴۵ واتی و ۲۰ واتی شارژ کند. در صورت استفاده از سه درگاه، توان شارژ بین همه دستگاه به ۱۵ وات کاهش پیدا می‌کند. شارژر ناتینگ از اکثر پروتکل‌های شارژ پشتیبانی می‌کند و حتی با کابل‌های اپل MFI نیز سازگار است.

در نهایت باید اشاره کرد که شارژر ناتینگ با قیمت ۲۹۹۹ روپیه (۳۶ دلار) و در دو رنگ خاکستری و نارنجی روانه بازار می‌شود. البته رنگ نارنجی آن تنها برای هند عرضه خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین