با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
هواوی واچ فیت 3 با نمایشگر 1.82 اینچی امولد معرفی شد
عکس : واچ فیت 3
.

هواوی از جدیدترین ساعت هوشمند خود در بازار جهانی، یعنی واچ فیت 3 با نمایشگر امولد 1.82 اینچی و طیف وسیعی از قابلیت‌های ورزشی و سلامت رونمایی کرد. در ادامه مشخصات و قیمت واچ فیت 3 را می‌خوانید.



به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو براساس گزارش گیزموچاینا، این ساعت دارای بدنه آلیاژ آلومینیومی مربعی‌شکل و نمایشگر 1.82 اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده در چهار طرف است. این نمایشگر دارای حداکثر روشنایی 1500 نیت و نسبت نمایشگر به بدنه 77.4 درصدی است.




مشخصات واچ فیت 3 هواوی

واچ فیت 3
عکس : واچ فیت 3

وزن واچ فیت 3 با بدنه نازک 9.9 میلی‌متری آلومینیومی تنها 26 گرم (بدون بند) است. این مزیت باعث می‌شود بتوانید در طول شبانه‌روز از این ساعت به‌راحتی استفاده کنید. این ساعت دارای واچ‌فیس‌های مختلف و با قابلیت شخصی‌سازی است. درکناره ساعت نیز یک تاج چرخان و یک دکمه وجود دارد تا بتوانید سریع‌تر به قسمت‌های مختلف ساعت دسترسی داشته باشید.

واچ فیت 3 همچنین امکانات مختلفی برای پایش سلامتی در اختیار شما می‌گذارد. این ساعت دارای سنسورهایی برای اندازه‌گیری ضربان قلب و میزان اکسیژن خون است که توسط سیستم جدید TruSeen 5.5 تقویت شده است که عملکرد سنسورها را بهبود می‌بخشد. برای علاقه‌مندان به تناسب اندام نیز واچ‌فیت 3 از بیش از 100 حالت تمرینی پشتیبانی می‌کند.

این ساعت همچنین قابلیت نظارت بر خواب را با فناوری TruSleep هواوی ارائه می‌دهد که مراحل مختلف خواب و همچنین کیفیت استراحت شبانه را ارزیابی می‌کند. همچنین براساس الگوهای خواب و تنفس کاربر، نکات شخصی بهداشت خواب را به کاربر پیشنهاد می‌دهد.



قیمت و تاریخ عرضه واچ فیت 3 هواوی

این ساعت همچنین وعده شارژدهی باتری تا 10 روز استفاده تحت شرایط خاص را ارائه می‌دهد. البته با فعال‌بودن حالت AOD (نمایشگر همیشه‌روشن)، شارژ باتری حدود 4 روز دوام خواهد داشت. همچنین این ساعت دارای قابلیت شارژ سریع است که می‌تواند تنها با 10 دقیقه شارژ، عمر باتری را برای یک روز کامل تأمین کند.

واچ فیت 3 هواوی
عکس : واچ فیت 3 هواوی

واچ فیت 3 در شش رنگ مختلف مشکی، صورتی، سبز، سفید، خاکستری و سفید مرواریدی و در تاریخ 22 می (2 خرداد) در دسترس خواهد بود. قیمت این ساعت با بند نایلونی در بریتانیا 140 پوند (حدود 175 دلار) و در اروپا 160 یورو (حدود 172 دلار) است. نسخه بند چرمی سفید مرواریدی کمی گران‌تر است و در بریتانیا 160 پوند (حدود 199 دلار) و در اروپای قاره 180 یورو (حدود 193 دلار) قیمت دارد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین