با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ساعت هوشمند NoiseFit Twist Pro عرضه شد
عکس : ساعت هوشمند NoiseFit Twist Pro
.

شرکت Noise که در ژانویه سال جاری یک ساعت هوشمند به نام NoiseFit Twist عرضه کرد، اکنون نسخه جدید این محصول را با نام NoiseFit Twist Pro وارد بازار کرده است. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۴۰ * ۲۴۰ پیکسل است، یک کلید چرخان نیز در لبه سمت آن قرار گرفته شده است.

ساعت هوشمند NoiseFit Twist Pro گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. این محصول به حسگرهای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و همچنین ردیاب‌های خواب، استرس و چرخه قاعدگی مجهز شده است. گجت پوشیدنی یادشده از بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‎‌کند، حتی قادر است بعضی از فعالیت‌ها را به صورت خودکار تشخیص دهد.



ساعت هوشمند NoiseFit Twist Pro به منظور برقراری تماس تلفنی، از یک میکروفون و بلندگوی داخلی بهره‌مند شده است و از فناوری بلوتوث نیز پشتیبانی می‎‌کند. همچنین، ویژگی‌های مناسبی مانند نمایش اعلان‌ها، به‌روزرسانی آب وهوا، پاسخ سریع به پیام‌ها و تماس‌های ورودی، کنترل دوربین و موسیقی، ماشین‌حساب و غیره را ارائه می‌دهد.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند NoiseFit Twist Pro با استفاده از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود که ادعا شده است تا هفت روز شارژدهی دارد. گجت پوشیدنی یادشده در رنگ‌های مشکی، خاکستری، قهوه‌ای، زرشکی و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، قیمت آن نیز ۲۶.۶۱ دلار ارزیابی شده است. این محصول از تاریخ هشتم جولای در وب‌سایت شرکت تولیدکننده و آمازون به فروش می‌رسد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین