با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
عکاسی اندرویدی با B۶۱۲
عکس : عکاسی اندرویدی با B۶۱۲

یک اپلیکیشن پیشفرض برای دوربین روی گوشی‌های اندرویدی نصب شده که بر حسب سازنده آن، ویژگی‌های خاصی در آن برنامه تعبیه می‌شود. با این حال، افراد زیادی به دنبال یافتن یک جایگزین برای برنامه پیشفرض عکاسی گوشی می‌روند و همواره پاسخ‌شان آن است که امکانات کافی در برنامه پیشفرض عکاسی در گوشی اندرویدی وجود ندارد. یکی از بهترین برنامه‌های عکاسی که می‌تواند جایگزین خوبی برای اپ پیش‌فرض عکاسی گوشی باشد، B۶۱۲ است که برای کاربران اندروید در ایران یک نام آشنا به شمار می‌آید.



عکاسی با بهترین فیلترهای B۶۱۲
برنامه B۶۱۲نسبت به اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین گوشی تفاوت‌های متعددی دارد. به طور مثال، شما می‌توانید از فیلترهای کم‌نظیر و استثنایی برنامه B۶۱۲ برای عکس‌ها و سلفی‌های خود استفاده کنید و به آنها رنگ و لعابی بسیار متفاوت از حالت اصلی‌شان ببخشید. اگر از فیلترهای محدود اپ پیشفرض دوربین گوشی خسته شده‌اید،‌ B۶۱۲ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. اپلیکیشن B۶۱۲ توسط گروه نرم‌افزاری لاین توسعه داده شده است. احتمالا نام پیام‌رسان لاین به گوش‌تان خورده و باید گفت بله، سازنده هر دوی این اپلیکیشن‌ها در واقع یک شرکت است.
 
زیباسازی تصاویر با B۶۱۲
هوش مصنوعی این اپلیکیشن بسیار قوی است و به صورت خودکار و بدون نیاز به انجام کاری عجیب و غریب از سوی شما، پتانسیل این را دارد تا عکسی را تحویل‌تان دهد که از زیبایی شما را انگشت به دهان کند! کار هوش مصنوعی این برنامه در زیباسازی تصاویر واقعا شگفت‌آور است. از سوی دیگر، امکان ساخت موزیک ویدئوهای کوتاه هم وجود دارد و در این زمینه اپلیکیشن دست شما را باز می‌گذارد و امکان خلق ویدئوهای کوتاهی را دارید که بسیار برای انتشار در قالب استوری روی اکانت اینستاگرام جذاب به نظر می‌رسند. 

مجید رحیمی

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین