با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
احتمال ساخت فصل دوم انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off وجود دارد
عکس : انیمه Scott Pilgrim Takes Off
.

به تازگی صداپیشه انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off از احتمال ساخت فصل دوم این اثر گفته است.



انیمه سریالیScott Pilgrim Takes Off یکی از بزرگترین سورپرایزهای سال ۲۰۲۴ میلادی به شمار می‌رود که داستان رمان گرافیکی نوشته برایان لی اومالی را برداشته و آن را به چیزی واقعا غیرمنتظره تبدیل کرده است. این انیمه سریالی محصول سرویس آنلاین نتفلیکس همچنین با حضور بازیگران فیلم اصلی اسکات پیلگرم است.

با وجود اینکه صحنه‌های پس از تیتراژ پایان فصل اول انیمه سریالی «اسکات پیلگرم» اشاره به احتمال ساخت فصل دوم آن داشت اما گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که این اثر ممکن است یک مینی سریال باشد.

با این حال، در مصاحبه‌ای تازه با بازیگر نقش رامونا فلاورز یعنی مری الیزابت وینستد و بازیگر نقش Knives Chau یعنی الن وانگ آن‌ها به ساخت فصل دوم این انیمه سریالی اشاره داشتند. مری الیزابت وینستد در مصاحبه تازه خودش بیان کرده:

من فکر می‌کنم که مردم و همچنین بازیگران، همه آن را بسیار دوست داریم. ما واقعا بسیار هیجان‌زده هستیم که بخشی از ادامه این داستان باشیم اما این سوال پیش می‌آید که این داستان چه خواهد بود؟ سوالی که به نظرم هنوز پاسخی برای آن پیدا نشده است.

فکر می‌کنم که آنچه بن دیوید و برایان انجام دادند بسیار درخشان است و این اثر به نوعی نمایشی از تاریخ کامل زندگی ما است و انجام دوباره آن غیرمنطقی است اما اگر آن‌ها بخواهند این کار را انجام بدهند، فکر کنم همه ما دوباره در آن حضور داشته باشیم.

ال وانگ نیز در پاسخ به این سوال بیان کرده:

همه این موارد بستگی به بن دیوید و برایان دارد. هر آنچه آن‌ها بگویند را انجام می‌دهم. اینکه پس از ده سال بار دیگر دوباره در این نقش‌ها حضور داشتیم، واقعا دلنشین است و به نمایش در آوردن این داستان و کاراکترها در دنیای انیمه نیز بسیار خوب بوده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین