با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نام گذاری خودکار عکس های کاربران با هوش مصونوعی در گوگل فوتو
عکس : نام گذاری خودکار عکس ها با هوش مصونوعی در گوگل فوتو

گوگل در حال افزودن یک برگه جدید بنام Memories به برنامه Photos است تا برای مجموعه‌های عکس‌های تولید شده یک دسته بندی خودکار ایجاد کند. این شرکت در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی است که می‌تواند به شما کمک کند مجموعه‌های عکس خود را نام‌گذاری کنید.

این مجموعه‌های تولید شده توسط گوگل سال‌ها در بالای برنامه Photos نمایش داده می‌شوند، اما اکنون یک دکمه اختصاصی در پایین برنامه تعریف شده است. عناوین پیش‌فرض برای عکس ها اغلب نام‌های مبتنی بر مکان هستند که از داده های GPS تصاویر استفاده می‌کنند. ویژگی جدید عناوین هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نمایش‌های شبیه به یک استوری با کمی سرگرمی و جزئیات بیشتر داشته باشید.

هنگامی که به مجموعه عکس ها نگاه می کنید، می توانید یک دکمه جدید "به من کمک کن" را انتخاب کنید که از هوش مصنوعی برای ایجاد نام بر اساس محتوای تصویر استفاده می کند. و اگر خروجی اولیه آن چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید، می توانید یک "hint" اضافه کنید، که در اصل از ربات می خواهد عنوان را به سمتی که می خواهید هدایت کند.

نمای جدید Memories امروز در ایالات متحده منتشر می شود و "در ماه های آینده" در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. بعداً، گوگل قصد دارد گزینه‌های خروجی ویدیو را برای Memories اضافه باشد تا بتوان آنها را به راحتی از طریق پیام‌رسانی و پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. قبلا برنامه عکس‌های اپل بنام For You نمایش‌های اسلاید برای اشتراک‌گذاری خروجی ویدیو می داد. اضافه شدن این قابلیت در برنامه ها شما را مشتاق ساختن خاطرات بیشتر با عزیزانتان می کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین