با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ساخت کلن در بازی کالاف دیوتی موبایل
عکس : ساخت کلن در بازی کالاف دیوتی

پس از باز کردن قفل کلن ‌ها در سطح ۵، بر روی گزینه Clan s در پایین صفحه اصلی کلیک کنید و سپس گزینه Create Clan را انتخاب نمایید.

در منوی اصلی، دکمه Clan را در پایین صفحه فشار دهید. این گزینه شما را به منوی Clan خواهد برد. با انتخاب کردن گزینه Create Clan در سمت راست بالای صفحه، کلن خود را ایجاد کنید.

تنظیمات کلن در بازی کالاف دیوتی موبایل:

با انتخاب کردن برخی از گزینه ها، شما عزیزان می‌توانید معین کنید که آیا تمامی کاربران می‌توانند به‌راحتی وارد کلن شما شوند یا خیر؟ پیش‌شرط‌ های خاصی برای او وجود خواهد داشت و یا صرفاً می‌تواند با پاس‌کردن یک سری پیش‌شرط‌ ها، این کار‌ها را انجام دهد. همین‌طور می‌توانید تنظیمات کلن را به گونه‌ای تغییر دهید که کاربر برای ورود به کلن یک درخواست ارسال کند و این درخواست به صورت اعلان در دیوایس شما به نمایش درمی‌آید.

هنگام ایجاد کلن، گزینه‌های زیر را خواهید داشت:

Emblem

بر روی فضای سمت چپ ضربه بزنید تا نمادهای قبیله موجود به نمایش در بیایند. لازم به ذکر است که فقط می‌توانید از نمادهای قبیله موجود استفاده کنید.

Clan Name

نامی را برای کلن خود انتخاب کنید.

Level Requirement

شما می‌توانید به صورت اختیاری انتخاب کنید که حداقل سطح مورد نیاز برای پیوستن به قبیله چقدر باشد.

Preference

اگر می‌خواهید کلن حالت بازی ترجیحی داشته باشد، آن را در لیست کشویی بر روی گزینه مورد علاقه قرار دهید. اگر ترجیحی ندارید، لیست کشویی را بر روی تمامی موارد موجود تنظیم کنید.

Restrictions

در اینجا، شما عزیزان سه گزینه را خواهد داشت:

Application Required:

به شما این اختیار را می‌دهد که هر یک از اعضای بالقوه Clan را تایید و یا رد کنید. هر زمان که کسی بخواهد به قبیله شما بپیوندد، پیامی دریافت خواهید کرد.

Closed:

قبیله شما را خصوصی می‌کند و فقط با دعوت نامه قابل پیوستن است.

Recruitment Announcement:

آهنگی را برای قبیله خود با پیام خوش آمد گویی برای اعضای جدید تنظیم کنید.

هنگامی که انتخاب‌های خود را به اتمام رساندید، بر روی گزینه OK ضربه بزنید تا ایجاد قبیله خود را به پایان برسانید.

آیا این تنظیمات همیشگی خواهند بود؟

همیشه می‌توانید انتخاب‌های خود را در صفحه اصلی کلن تنظیم کنید. برای انجام این کار، بر روی نماد کلن ضربه بزنید تا ویرایشگر کلن خود را دوباره اجرا نمایید. همچنین می‌توانید تنظیمات را در تب دعوت انجام دهید. در زیر یک فضای Clan Notice وجود دارد. در اینجا می‌توانید اعلامیه‌هایی را ایجاد کنید یا سایر اطلاعات مرتبط را به کلن خود ارائه دهید.

بخش Create Clan به شما این امکان را می‌دهد تا نامی را برای کلن خود انتخاب کنید. علاوه بر آن، میتوانید حالت ترجیحی قبیله را به‌صورت چندنفره، بتل رویال و یا هر دو تنظیم کنید. سپس برنامه اعضای کلن خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که هیچ محدودیتی نداشته باشد.

برای ایجاد کلن در بازی کالاف دیوتی موبایل، ابتدا باید ۱۵۰۰ اعتبار رایج را در این بازی هزینه کنید.

Clan Wars یک مسابقه هفتگی است که هر سه‌شنبه تنظیم و توسط سرورهای این بازی ریست می‌شود. اگر در اواسط هفته یک قبیله ایجاد کنید برای شرکت در جنگ، ابتدا باید تا سه‌شنبه هفته آینده صبر کنید.

آموزش عضویت در <strong>کلن</strong> <strong>کالاف دیوتی</strong> موبایل

نحوه عضویت در کلن:

اگر نمی‌خواهید مبلغ ۱۵۰۰ امتیاز را بپردازید یا اصلاً برایتان اهمیتی ندارد که یک کلن داشته باشید و حوصله انجام این کار‌ها را ندارید، همیشه ۲ راه دارید که می‌توانید به یکی از آنها بپردازید:

  • به عضویت یک قبیله از قبل موجود بپیوندید تا در جنگ‌های قبیله شرکت کنید.
  • اقدام به  خرید اکانت کالاف  نمایید.

شرکت در کلن وار کالاف دیوتی موبایل چه امتیازاتی دارد؟

امتیازاتی که در جنگ‌های قبیله دریافت می‌کنید، به مراتب بیشتر خواهند شد.

هر هفته، کلن شما در بازی کالاف دیوتی موبایل با پنج کلن دیگر که برای کنترل نقشه جنگ قبیله‌ای رقابت می‌کنند روبرو می‌شود. در طول هر رویداد جنگ قبیله‌ای شش‌روزه، گره‌های چالشی مختلفی را روی نقشه ظاهر می‌کند که اساساً فقط وظایف زمان‌بندی‌شده‌ای هستند که در اختیار قبیله‌های رقیب قرار می‌گیرند.

همه بخش‌های چالش در روز اول هفته در دسترس نخواهند بود؛ اما حداقل ۳ بخش در هر روز قابل دستیابی خواهند بود. یک چالش فعال را انتخاب کنید و وظیفه تعیین شده را انجام دهید. چالش‌های موجود در بخش کلن ممکن است شامل بازی در یک حالت خاص، گرفتن تعداد مشخصی از کشتن یا استفاده از سلاح‌های خاص باشد. با انجام وظیفه‌های محول شده در بازی، امتیازهای کلن را برای قبیله خود کسب می‌کنید.

همچنین لازم به ذکر است، گره‌هایی که در اواخر هفته فعال می‌شوند ارزش امتیازی بیشتری نسبت به گره‌های موجود در ابتدای هفته دارند؛ بنابراین حتی اگر کلن شما شروع آهسته‌ای برای هفته داشته باشد همچنان می‌توانید در پایان هفته امتیازهای مناسبی را جمع‌آوری کنید.

بازیکنان می‌توانند در بخش چالش‌های موجود، پاداش‌های اضافی را دریافت کنند:

  • ۲۰% پاداش برای انجام مسابقات با حداقل یک عضو کلن دیگر.
  • ۲۰% پاداش برای خرید پاس نبرد.
  • اگر رهبر کلن یک گره خاص را به عنوان هدف اصلی انتخاب کند ۳۰٪ پاداش در اختیارشان قرار می‌گیرد.
  • ۲۰۰٪ پاداش برای سه مسابقه اول که هر روز برای Clan Wars انجام می‌دهید.

این پاداش‌ها به مجموع امتیازهای گره‌ای که بازیکن از هر بازی به دست می‌آورد اضافه می‌شود.

هر کدام از بخش‌های چالش از ۲۴ ساعت تا ۳ روز متغیر است. کلن‌هایی که بیشترین امتیاز را در پایان محدودیت زمانی داشته باشد گره را برنده خواهد شد. هنگامی که یک گره به پایان می‌رسد امتیازهای کلن بر اساس کلن‌های دارای عملکرد برتر اعطا می‌کند.

فصل‌های لیگ و جوایز هفتگی:

هر تورنمنت جنگ قبیله‌ای بخشی از فصل هشت هفته‌ای لیگ بزرگ‌تر است (در پایان فصل ۵ به پایان می‌رسد). عملکرد شما در هر جنگ قبیله‌ای شش‌روزه، قرار گرفتن شما در لیگ هفته آینده را تعیین می‌کند.

با جمع‌آوری جوایز کسب شده بر اساس جایگاه نهایی شما در مسابقات هر هفته به‌اضافه تعداد گره‌هایی که کلن شما در آنها اول قرار می‌گیرد در رتبه‌های تازه کار، کهنه سرباز، نخبه، حرفه‌ای، استاد و افسانه‌ای پیشرفت کنید. شانس حضور در لیگ بعدی برای جنگ قبیله‌ای هفته بعد. در تلاش‌های قبیله خود برای کسب جوایز هفتگی بر اساس لیگ فعلی که در آن هستید به‌علاوه سهم هفتگی Clan War مشارکت کنید. جوایز فصلی در پایان فصل اهدا خواهد شد.

پس از اولین جنگ کلن، کلن‌ها با تعداد مشابهی از اعضای کلن و تروفی‌ها در برابر سایر کلن‌ها قرار می‌گیرند.

منظور از فصل در لیگ‌های کلن در کالاف دیوتی موبایل چیست؟

هر تورنمنت Clan Wars بخشی از فصل بزرگ‌تر لیگ است که می‌تواند هشت هفته یا بیشتر طول بکشد. عملکرد کلن شما در جنگ‌های قبیله‌ای شش‌روزه، قرار گرفتن این کلن را در لیگ برای جنگ هفته آینده تعیین می‌کند.

در فصل‌ها یا همان سیزن‌های کالاف دیوتی در کلن نسخه موبایل، شما با چالش‌های ریز و درشت زیادی مواجه خواهید شد که بسیار هیجان‌انگیز هستند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث می‌شود کلن‌ها هر روز در این سبک بازی‌ها محبوب شوند، امکان حضور در مجامعی است که در نهایت هم می‌توانید از تجربیات آنها در زمینه بازی و گیم پلی استفاده کنید و هم در بسیاری از بخش‌های دیگر. از یک‌روی دیگر، پیشنهاد می‌کنیم که خیلی زود وارد کلن‌ها شوید. دنیای بازی تک‌نفره در کالاف دیوتی موبایل، خوب پیش نمی‌رود و معمولاً شما برای جمع‌آوری امتیاز باید مدت‌زمان زیادی صرف کنید.

پیشرفت در رتبه‌ها: Rookie, Veteran, Elite, Pro, Master و همین‌طور افسانه‌ای یا همان لجند با کسب یک امتیاز نفیس است که بر اساس جایگاه نهایی شما در مسابقات هر هفته به‌اضافه تعداد گره‌هایی که قبیله شما در آنها اول قرار می‌گیرند به شما تعلق می‌گیرد. شانس شما برای ورود به لیگ بالاتر برای جنگ هفته بعد راه اصلی در کلن در کالاف دیوتی موبایل به‌حساب می‌آید.

امتیازات و جوایز در کلن کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از مزیت‌هایی که در کلن کالاف دیوتی موبایل وجود دارد، امتیازات و جوایز بیشتر است. مشارکت در تلاش‌های کلن شما، بر اساس لیگ فعلی که در آن هستید و سهم هفتگی‌تان در Clan Wars، پاداش‌های هفتگی برای شما به همراه خواهد داشت.

این جوایز، ارزهای کلن یا قبیله‌ای نامیده می‌شوند و از این ارز می‌توان برای خرید آیتم‌های منحصر به فردی مانند اسکین‌های کالاف دیوتی موبایل و نقشه‌ها و انواع سلاح از فروشگاه Clan Wars استفاده کرد. جوایز هر هفته به هر یک از اعضای کلن یک مقدار پایه ۱۰۰۰ ارز قبیله برای یک کلن تازه‌کار و ۵۰۰۰ برای یک کلن ردیف افسانه‌ای می‌دهد. جوایز فصلی نیز در پایان هر فصل اهدا خواهد شد.

جوایز <strong>کلن</strong> وار <strong>کالاف دیوتی</strong> موبایل

ضرایب پاداش خود را به حداکثر برسانید

وقتی فقط چند مسابقه بازی کرده باشید، ضریب پاداش شما به بالاترین حد خود می‌رسد. حتی اعضای پر مشغله کلن که می‌توانند فقط چند مسابقه در روز انجام دهند، با مشارکت اندکی در هر ۲۴ ساعت، کمک زیادی به کلن خود خواهند کرد. با تشکیل یک مهمانی با حداقل یک عضو قبیله دیگر، امتیاز بیشتری کسب کنید، و امتیاز کسب شده خود را در هنگام تکمیل وظایف با هم ۲۰ درصد افزایش دهید.

در پایان به عقب برگرد!

چالش‌هایی که در اواخر هفته باز می‌شوند، ارزش امتیازهای کلن بیشتری نسبت به گره‌های موجود در ابتدای هفته دارند. اگر به تقویت نیاز دارید، با دوستان خود وارد مبارزه‌های هیجان‌انگیز شده و برای کسب امتیاز مسیر را ادامه دهید؛ زیرا این چالش‌های ارزشمندتر برای گرفتن امتیاز در دسترس هستند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین