با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اکتیویژن بلیزارد: Call of Duty: Modern Warfare 3 و Diablo 4 امسال به گیم پس نمی‌آیند
عکس : کال اف دیوتی - مدرن وار فار

شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم X اعلام کرد که دو بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 و Diablo 4 امسال به سرویس گیم پس نخواهند آمد، اما پس از تکمیل قرارداد با مایکروسافت، در سال ۲۰۲۴، به تدریج شاهد آمدن بازی‌های این شرکت به این سرویس خواهیم بود.

اکتیویژن بلیزارد در پست جدید خود اعلام کرد:

این بسیار عالی است که شاهد شکل‌گیری انتظار برای Call of Duty: Modern Warfare III هستیم. در حالی که ما با رگولاتوری‌های مختلف برای قرارداد مایکروسافت همکاری می‌کنیم، بسیاری از پلیرها در مورد ارائۀ بازی‌ها روی سرویس گیم پس سوال دارند. در حالی که ما برنامه‌ای نداریم Modern Warfare III و Diablo IV را امسال به گیم پس بیاوریم، اما زمانی که قرارداد تکمیل شود، با یکدیگر همکاری خواهیم کرد تا عناوین بیشتری به گیم پس راه پیدا کنند. انتظار می‌رود از سال آینده این روند آغاز شود.

کمپانی مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای نهایی کردن خرید ۶۸.۷ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد در هفته آینده است. یک منبع آشنا با برنامه‌های مایکروسافت به The Verge می‌گوید که این شرکت، جمعه ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) را به عنوان تاریخ اختتامیه در نظر گرفته و در آن به دنیا اعلام می‌کند که فرآیند ۲۰ ماهه خرید شرکت سازنده Call of Duty، یعنی اکتیویژن بلیزارد به پایان رسیده.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین