با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
جزئیات جدید درباره گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی A25 5G منتشر شد
عکس : گلکسی A25

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A25 از پلتفرم مورد استفاده در مدل‌های پیش از خود بهره خواهد برد. به بیان دقیق‌تر این تراشه در دستگاه‌های 2 نسل قبلی سامسونگ به‌کارگیری شده است.

بر اساس اطلاعات فهرست گیک‌بنچ، محصول جدید سامسونگ مبتنی بر تراشه اگزینوس 1280 خواهد بود. این پلتفرم پیش‌تر در گوشی‌های گلکسی A53 و گلکسی A33 سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته و اکنون در دستگاهی مقرون‌به‌صرفه‌تر و رده پایین‌تر در سلسله مراتب سامسونگ ظاهر می‌شود.

برای مقایسه جالب است بدانید که سامسونگ گلکسی A24 مجهز به تراشه هلیو G99 ساخت شرکت مدیاتک است؛ در حالی‌که گلکسی A23 بسته به ورژن تولید شده از تراشه‌های اسنپدراگون 680 یا اسنپدراگون 695 بهره می‌گیرد.

به هرحال عملکرد تراشه اسنپدراگون 695 تقریبا با اگزینوس 1280 برابری می‌کند. این موضوع بدان معناست که در صورت مقایسه گوشی‌های گلکسی A23 5G و گلکسی A25 به سادگی متوجه خواهیم شد که عملکرد دستگاه پس از گذشت 2 سال هیچ‌گونه بهبودی نداشته است. البته بایستی توجه داشت که گلکسی A25 احتمالا با قیمت‌گذاری بسیار ارزان‌تری روانه بازار می‌شود؛ خصوصا اگر نسخه 4G این گوشی هرگز به بازار عرضه نشود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین