با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نگاهی به جدیدترین تصاویر و اطلاعات فاش شده از گلکسی A25
عکس : گلکسی A25

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند مقرون به صرفه گلکسی A25 است که یکی از پیشرفت‌های بزرگ آن نسبت به گلکسی A24 ، تراشه پردازشی اگزینوس 1280 با اتصال 5G خواهد بود. ما برای اولین بار این گوشی را در رندرهای مبتنی بر CAD که به بیرون درز کرده بودند دیدیم و اکنون مجموعه جدیدی از تصاویر رندر شده این دستگاه فاش شده‌اند. تصاویری که به نظر می‌رسد رندرهای رسمی خود سامسونگ هستند، اما البته ما نمی‌توانیم با اطمینان در این مورد اظهارنظر کنیم.

با این حال، این تصاویر نسبت به مدل‌های مبتنی بر CAD قابل اعتمادتر هستند، زیرا می‌توانند تصور دقیق‌تری از ظاهر گوشی به شما بدهند. البته، ظاهر گوشی چندان متفاوت از گوشی‌های فعلی سامسونگ نیست و انتظار تحول خاصی را نداشته باشید.

طبق گفته منبع این تصاویر جدید، گلکسی A25 در چهار رنگ مشکی، آبی روشن، سبز لیمویی و خاکستری آبی عرضه خواهد شد. ابعاد این گوشی 162 در 77.5 در 8.3 میلی متر است و اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه آن و داخل دکمه پاور تعبیه شده است. اندازه صفحه نمایش نیز 6.44 اینچ عنوان شده است.

دوربین سلفی احتمالاً مشابه با چیزی که در گلکسی A24 دیده‌ایم،‌ یک دوربین 13 مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که در پشت بدنه، طراحی سنتی سامسونگ با لنزهای دوربین جداگانه برای همه کاملاً آشنا است. سنسور اصلی این مدل نیز به احتمال زیاد از گوشی قبلی این سری به ارث رسیده است که در این صورت شاهد یک سنسور 50 مگاپیکسلی خواهیم بود.

<strong>گلکسی A25</strong>

طبق شایعات قبلی، این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 وات خواهد بود و اکنون این شایعات بار دیگر مورد تأیید قرار گرفته‌اند. بنابراین، سرعت شارژ گلکسی A25 نسبت به قبل تغییری نداشته است. در ضمن، گفته شده که این گوشی مقرون به صرفه از همان روز اول سیستم عامل اندروید 14 را با رابط کاربری One UI 6 اجرا خواهد کرد.

گلکسی A25 اخیراً با تراشه اگزینوس 1280 سامسونگ و همراه با 8 گیگابایت حافظه رم در نتایج تست بنچمارک Geekbench دیده شده است و بنابراین از نظر عملکرد نباید انتظار تحول زیادی داشته باشید.

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا که وظیفه سازگاری دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند با قوانین و مقررات ایالات متحده را بر عهده دارد، سرعت شارژ 25 وات در گلکسی A25 را تأیید کرده است. این لیست همچنین نشان داده که گلکسی A25 از استانداردهای وای-فای 802.11 b/g/n/a/ac و همچنین NFC پشتیبانی می‌کند. ما همچنین فهمیدیم که نسخه ایالات متحده از ده باند 5G پشتیبانی خواهد کرد.

<strong>گلکسی A25</strong>

این گوشی به عنوان یکی از میان رده‌های فوق العاده مقرون به صرفه سامسونگ دسته‌بندی می‌شود و همان‌طور که در ابتدا هم اشاره کردیم، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که مجهز به صفحه نمایش 6.44 اینچی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی A24 در ماه مه سال جاری عرضه شد (اواخر فروردین) و زمان زیادی از ورود آن به بازار نمی‌گذرد. با این حال، کسب چنین گواهینامه‌هایی نشان می‌دهد که چیزی تا عرضه گلکسی A25 باقی نمانده و احتمالاً زودتر از موعد هر ساله شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین