با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ورژن جدید سامسونگ گلکسی S21 FE به‌زودی روانه بازار خواهد شد
عکس : ورژن جدید سامسونگ گلکسی S21 FE

در حالی‌که بسیاری از طرفداران سامسونگ مشتاقانه منتظر رونمایی از گوشی جدید گلکسی S23 FE هستند؛ اما این شرکت کره‌ای احتمالا سورپرایز متفاوتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

اکنون یک شایعه جدید نشان می‌دهد که سامسونگ به‌دنبال عرضه دوباره گلکسی S21 FE در کشور هندوستان است؛ با این تفاوت که این‌بار گوشی Fan Edition از تراشه متفاوتی استفاده خواهد کرد. البته بایستی توجه داشت که این تراشه با نمونه پیشین چندان هم تفاوت نخواهد داشت.

سال گذشته سامسونگ گوشی گلکسی S21 FE خود را با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه به بازار عرضه کرد. مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 در برخی بازارها و ورژن مجهز به تراشه اگزینوس 2100 در تعداد دیگری از بازارها عرضه شدند. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید؛ بازار هندوستان در گروه دوم جای گرفت.

به عبارت دیگر گوشی‌های گلکسی S21 FE عرضه شده در بازار این کشور آسیای جنوبی مجهز به تراشه اگزینوس بودند. شایعه جدیدی که توسط یک افشاگر با شناسه tarunvats33@ منتشر شده است؛ ادعا می‌کند که سامسونگ در اقدامی غیرمنتظره قصد دارد تا گلکسی S21 FE را بار دیگر در بازار هندوستان عرضه نماید. این مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 ساخت کوالکام خواهد بود.

این شایعه ادعا می‌کند که سامسونگ در ماه آینده میلادی یعنی جولای 2023 نسخه جدید گلکسی S21 FE مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 را در بازار هندوستان عرضه خواهد کرد. این گوشی احتمالا با برچسب قیمتی حدودا 40 هزار روپیه (معادل 487 دلار) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

نسخه جدید گلکسی S21 FE با این قیمت‌‌گذاری در جایگاهی بالاتر از گلکسی A54 قرار خواهد گرفت. در صورت صحت این شایعه انتظار می‌رود که گلکسی S21 FE بخش قابل‌توجهی از سهم فروش گوشی میان‌رده سامسونگ در بازار را به خود اختصاص دهد.

اکنون چندین پرسش در ذهن مطرح می‌شود. نخست اینکه آیا نسخه جدید گلکسی S21 FE با سیستم‌عامل جدیدتر یعنی اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه خواهد شد؟ دوم اینکه آیا گوشی جدید در آینده از 4 به‌روزرسانی عمده اندروید بهره‌مند خواهد شد؟ سوم اینکه آیا این دستگاه‌ از شماره مدل متفاوتی بهره گرفته یا دارای همان شماره مدل مورد استفاده در مدل فعلی مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 (که در سایر بازارها عرضه شده است) خواهد بود؟

متاسفانه پیرامون این گوشی، سیاست پشتیبانی نرم‌افزاری یا شماره مدل آن هیچ‌گونه اطلاعات بیش‌تری در دست نیست. با این‌حال در صورت تصمیم سامسونگ برای عرضه دوباره گلکسی S21 FE در ماه آینده میلادی بایستی به‌زودی جزئیات بیش‌تری در این زمینه منتشر شود.

در عین‌حال جالب خواهد بود که ببینیم عرضه دوباره گلکسی S21 FE برای مدل آینده گلکسی S23 FE به چه معنا خواهد بود. در هر صورت بایستی توجه داشت که نسخه اسنپدراگون 888 گلکسی S21 FE چندان بهتر از مدل مجهز به تراشه اگزینوس 2100 نبوده است. بنابراین این موضوع احتمالا رونمایی از گلکسی S23 FE تا اواخر سال 2023 را تضمین می‌کند.

عرضه مجدد گلکسی S21 FE در سال 2023 بسیار دیرهنگام به‌نظر می‌رسد؛ خصوصا اینکه دستگاه مذکور از همان ابتدا نیز در زمانی نامناسب روانه بازار شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین