با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تصاویر ماکت گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ فاش شد
عکس : گوشی گلکسی زد فلیپ ۵

دو هفته پیش بود که نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی زد فلیپ ۵ در اولین تصویر واقعی دیده شد. در این تصویر، گوشی تاشو سامسونگ در یک قاب محافظ قرار گرفته بود تا طراحی آن فاش نشود و تنها نمایشگر کاور بزرگ‌ آن مشخص بود. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، کاربری به نمونه‌های ماکت گلکسی زد فلیپ ۵ دست پیدا کرده است که جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهد.

همانطور که در این تصاویر مشخص است، ابعاد نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ به طرز قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد که طبق گزارش‌های قبلی برابر با ۳٫۴ اینچ خواهد بود. به علاوه، ویدئویی از حالت تاشده ماکت گلکسی زد فلیپ ۵ به اشتراک گذاشته شده است که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های احتمالی این گوشی را رد می‌کند.

شایعات اذعان داشته‌اند که گلکسی زد فلیپ ۵ به لولای جدید قطره‌ای مجهز خواهد شد که فاصله بین دو نیمه نمایشگر در حالت تاشده را به طور کامل حذف می‌کند. با این وجود، ویدئو ماکت این گوشی نشان می‌دهد همچنان فاصله قابل توجهی بین دو نیمه نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۵ وجود خواهد داشت.

به لطف لولای جدید، گلکسی زد فلیپ ۵ خوشبختانه از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP58 بهره خواهد برد. برای مقایسه، نسخه‌های قبلی سری گلکسی زد فلیپ تنها از گواهی ضدآب IPX8 پشتیبانی می‌کنند.

دیگر ویژگی‌های طراحی گلکسی زد فلیپ مشابه نسل قبل یعنی گلکسی زد فلیپ ۴ است و تفاوتی در آن‌ها دیده نمی‌شود. در این راستا، محصول جدید سامسونگ در سمت راست بدنه خود میزبان کلیدهای کنترل حجم صدا و کلید پاور ادغام شده با سنسور اثرانگشت خواهد بود. در سمت چپ بدنه نیز محفظه سیم کارت جای گرفته است. مطابق انتظار، بخش پایین گلکسی زد فلیپ درگاه USB-C دیده می‌شود.

از نظر مشخصات فنی، گلکسی زد فلیپ به نمایشگر داخلی ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه می‌شود. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فلیپ ۵ به همراه گلکسی زد فولد ۵، سری گلکسی واچ ۶ و سری گلکسی تب اس ۹ در تاریخ ۲۶ ژوئیه مصادف با ۴ مرداد و در طی رویداد آنپکد معرفی خواهند شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین