با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سری گلکسی S24 با فریم تخت عرضه می‌شوند
عکس : سری گلکسی S24

بر اساس داده‌های جدیدی که توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe منتشر شده است؛ گوشی‌های هوشمند گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس سامسونگ در مقایسه با مدل‌های نسل فعلی از لبه‌های جانبی صاف‌تری برخوردار خواهند بود.

به گفته این افشاگر، طراحی قاب گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس همانند آیفون‌های اپل به حالت عمودی تغییر خواهد کرد. تصویر زیر متعلق به گوشی میزو 20 است و این سبک از طراحی احتمالا در پرچمداران آینده سری S سامسونگ نیز مشاهده خواهد شد.

مثال مطرح شده توسط Ice Universe کاملا واضح است؛ چرا که طراحی دوربین به مدل‌های فعلی گلکسی بسیار شباهت داشته و تنها فریم گوشی از ظاهری تخت برخوردار است. در عین‌حال بایستی خاطرنشان کرد که گوشی‌های سری آیفون 15 نیز احتمالا دارای فریم تخت خواهند بود؛ اما اپل به منظور حمل آسان‌تر گوشی‌ها در دست احتمالا از انحنای جزئی در لبه‌ها استفاده خواهد کرد.

نحوه پیاده‌سازی دقیق قاب برای پرچمداران جدید سامسونگ کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. Ice Universe پیش از این برای نخستین بار پیرامون روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچ‌دار آیفون X اپل، طراحی جدید آیفون 14 و سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین