با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوشی‌های تاشو ارزان‌قیمت‌ سری گلکسی زد FE سامسونگ
عکس : گوشی‌های تاشو گلکسی زد FE سامسونگ

با رشد بازار گوشی‌های تاشو، کمپانی‌های سازنده به‌دنبال یافتن راهی برای یافتن نسخه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر از گوشی‌های خود هستند. در اوایل سال 2023 شرکت موتورولا از گوشی تاشو جدید خود با نام موتو ریزر 40 رونمایی کرد. اما در حال حاضر سامسونگ به عرضه سالیانه سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ پایبند است.

با این‌حال بر اساس گزارشی که توسط یک افشاگر با نام Revegnus منتشر شده است؛ این رویه در سال آینده میلادی دستخوش تغییر خواهد شد. این افشاگر پیش‌تر اطلاعات دقیقی را در رابطه با سنسورهای دوربین آینده سامسونگ به اشتراک گذاشته است.

بر این اساس سامسونگ پس از عرضه گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در سال آینده به‌دنبال معرفی نسخه‌های Fan Edition از این دو گوشی خواهد بود. این موضوع بدان معنا نیست که مدل‌های مورد اشاره در اوایل سال آینده میلادی قابل دسترس خواهند بود؛ اما به‌نظر می‌رسد که قرار است ما دیر یا زود شاهد رونمایی از این دستگاه‌ها باشیم.

همچنین این گزارش نشان می‌دهد که سامسونگ پس از عرضه برنامه‌ریزی شده گلکسی S23 FE تمرکز خود روی برند فرعی Fan Edition را افزایش خواهد داد. این موضوع بدان معناست که برند کره‌ای در آینده عرضه منظم دستگاه‌های سری Fan Edition را آغاز خواهد کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین