با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نینتندو سوییچ ۲ به زودی معرفی خواهد شد
عکس : نینتندو سوییچ ۲

در سال‌های اخیر، شاهد انتشار شایعات فراوانی درباره جانشین کنسول نینتندو سوییچ بودیم و اکنون نیز به نظر می‌رسد که شرکت نینتندو یک قدم به عرضه کنسول جدید خود نزدیک‌تر شده است. به گزارش یوروگیمر، نینتندو طی نمایشگاه گیمزکام کنسول سوییچ ۲ را به صورت مخفیانه به توسعه دهندگان معرفی کرده است.

این خبرگزاری همچنین می‌گوید که نینتندو چند دموی متفاوت را به این توسعه دهندگان نمایش داده که یکی از آنها، نسخه‌ای بهبود یافته از بازی محبوب The Legend of Zelda: Breath of the Wild بوده است. البته، این فقط یک دمو برای نمایش قابلیت‌های کنسول جدید این شرکت بوده و هنوز خبری رسمی درباره عرضه نسخه‌ای ریمستر شده از این عنوان برای سوییچ ۲ وجود ندارد.

یوروگیمر در گذشته نیز گزارشی مبنی بر احتمال عرضه نیتندو سوییچ ۲ طی اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر کرده بود؛ اما حالا می‌گوید که کیت‌های مخصوص توسعه دهندگی این کنسول به دست استودیو‌ها رسیده و این شرکت قصد عرضه کنسول جدید خود در اسرع وقت را دارد.

هنوز اطلاعات خاصی درباره مشخصات سخت افزاری این کنسول در دسترس نیست؛ اما برخی شایعات به احتمال استفاده از چیپست انویدیا تگرا T239 و پشتیبانی از رزولوشن 4K توسط نینتندو سوییچ ۲ اشاره می‌کنند. همچنین انتظار‌ها بر این بوده که این کنسول توانایی اجرای عناوین عرضه شده برای نسل پیشین یا همان نینتندو سوییچ را نیز داشته باشد.درباره احتمال عرضه نینتندو سوییچ ۲ در آینده نزدیک چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران کنسول‌های نینتندو و بازی‌های انحصاری آنها هستید یا علاقه چندانی به عناوین این شرکت ژاپنی ندارید؟

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین