با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سرور‌های عنوان بتل رویال محبوب Call of Duty: Warzone برای همیشه خاموش شدند!
عکس : کال اف دیوتی

عنوان بتل رویال Call of Duty : Warzone که حدود سه سال و نیم پیش و در کنار بازی Call of Duty : Modern Warfare (2019) منتشر شد؛ اکنون به پایان عمر خود رسیده و سرور‌ های آن برای همیشه خاموش شده‌اند. وارزون که در واقع اسپین-آفی از این نسخه در سری Modern Warfare به حساب می‌آمد؛ همانند سایر عناوین بتل رویال رایگان بود و در دوران پاندمی از محبوبیت غیر منتظره‌ای برخوردار شد.

محبوبیت بیش از حد وارزون، درآمد فراوانی را برای اکتیویژن از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای به همراه داشت که موجب تغییر آینده سری Call of Duty و تمرکز بیشتر استودیو‌ها روی بخش بتل رویال این عناوین شد. از زمان عرضه وارزون، می‌توان گفت که بخش مولتی پلیر این سری دیگر محبوب‌ترین بخش آنها نبوده و پس از مدتی توسط کاربران به فراموشی سپرده می‌شود.

پس از عرضه Call of Duty: Warzone 2.0 در سال گذشته، اکتیویژن نام نسخه اصلی وارزون را به Call of Duty: Warzone Caldera تغییر داد و اعلام کرد که از روز ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور)، این عنوان برای همیشه از دسترس خارج می‌شود. دستاورد‌ها، آمار و لود-آوت‌های بازیکنان نیز پس از خاموشی این سرور‌ها پاک شده‌اند.

اکنون که این بازی محبوب به پایان عمر خود رسیده است؛ بسیاری از استریمر‌ها و طرفداران آن پست‌هایی جهت خداحافظی با این بازی را منتشر کرده‌اند. مپ اصلی وارزون که Verdansk نام داشت؛ همچنان طرفداران فراوانی داشته و اکثر کاربران به نیکی از آن یاد می‌کنند.

درباره پایان عمر بازی Call of Duty: Warzone و تعطیلی سرور‌های آن چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، وارزون ۲ جانشین خوبی برای این عنوان به حساب می‌آید یا خیر؟

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین