با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آپدیت جدید Redfall حالت پرفورمنس با فریم‌ریت ۶۰ فریم بر ثانیه را به این بازی انحصاری اضافه کرد
عکس : بازی ردفال

پس از گذشت پنج ماه از عرضه بازی انحصاری Redfall برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و البته پی سی، استودیوی آرکین سرانجام آپدیتی را برای آن منتشر کرده که پشتیبانی از حالت پرفورمنس با فریم‌ریت ۶۰ فریم بر ثانیه را به آن اضافه می‌کند. این آپدیت همچنین بهبود‌هایی را برای گیمپلی به همراه داشته که شامل افزایش تعداد دشمنان در مپ بازی ، مبارزه‌های جدید، قابلیت‌های جدید مخصوص دسترس‌پذیری و نهایتا روش‌های تازه‌ای برای کشتن دشمنان به شکل مخفی می‌شود.

این آپدیت همچنین عملکرد این بازی در کنسول‌ها و همچنین پی سی را بهبود بخشیده و حالا شاهد ثبات بیشتری روی پلتفرم پی سی هستیم. نخستین آپدیت اصلی بازی Redfall که در ماه ژوئن منتشر شد؛ برخی از مشکلات جدی این عنوان در رابطه با گیمپلی، سیستم مبارزه، هوش مصنوعی دشمنان، محیط‌ها، مولتی‌پلیر و رابط کاربری را برطرف کرد.

بازی Redfall در هنگام عرضه، تنها به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌‌ها قابل اجرا بود. این بازی در کنسول ایکس باکس سری ایکس، با رزولوشن 4K و در ایکس باکس سری اس نیز با رزولوشن 1440p یا همان 2K اجرا می‌شد. استودیوی آرکین و ناشر این عنوان یعنی بتزدا نیز تنها یک ماه قبل از عرضه بازی، خبر اجرای آن با فریم‌ریت ۳۰ فریم بر ثانیه را اعلام کردند.


 

این بازی که نخستین عنوان انحصاری ایکس باکس با قیمت ۷۰ دلاری محسوب می‌شد؛ نتوانست نظر کاربران و منتقدین را به خود جلب کند و بخش عمده آنها به گیمپلی خسته کننده، هوش مصنوعی ضعیف دشمنان، مشکلات بخش کو-آپ و عملکرد ضعیف بازی از نظر فریم‌ریت انتقاد داشتند. این بازی که انتشار آن چندین بار با تاخیر نیز مواجه شد؛ ضعیف‌ترین عنوان استودیوی آرکین تا به حال محسوب شده و طرفداران این استودیو باور نداشتند که سازنده عناوینی به یاد ماندنی چون Dishonored، چنین بازی ضعیفی را عرضه کرده باشد.

از زمان عرضه این بازی، تعداد بازیکنان آن روی پلتفرم پی سی به صورت متداول کاهش یافت و در حال حاضر به صورت روزانه حداکثر ۲۰ تا ۵۰ نفر در حال تجربه Redfall روی پی سی هستند. بنابراین، به نظر رسیده که اگر این بازی شانسی برای موفقیت دوباره پس از این آپدیت داشته باشد؛ احتمالا باید دل خود را به پلتفرم ایکس باکس و کاربران سرویس گیم پس خوش کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین