با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
کسب درآمد از بازی به تومان و دلار
عکس : کسب درآمد از بازی
.

اگر از بازی کردن لذت می برید، می توانید روی کسب درآمد از بازی حساب کنید. در دنیای امروز بازی های آنلاین فقط یک روش سرگرم کننده محسوب نمی شوند، بلکه می توان روی درآمدزایی از آن ها حساب کرد. در حقیقت سایت هایی وجود دارند که افراد می توانند با بازی کردن در آن ها بدون استرس و البته هیچ مشکلی، درآمد کسب کنند. این راهنما جامع به شما کمک می کند تا با بهترین راه های کسب درآمد از طریق بازی های آنلاین آشنا شوید.

فراموش نکنید که بازی های آنلاین روشی کوتاه مدت برای درآمدزایی محسوب نمی شوند. بنابراین با انتظارات درست می توانید در دراز مدت از بازی های آنلاین کسب درآمد کنید. کسب درآمد از بازی به تومان و دلار، کسب درآمد با موبایل، لیست پولسازترین بازی های آنلاین و نحوه برداشت پول در بازی های کامپیوتری از مهم ترین موضوعات این مقاله به شمار می رود. همچنین نکاتی درباره حداقل و حداکثر میزان درآمدزایی از بازی های کامپیوتری را مرور می کنیم. همراه ما باشید.



کسب درآمد از بازی به تومان

منظور از کسب درآمد با بازی های آنلاین، فقط سکه های بازی نیست! منظور درآمد دلاری یا درآمد به تومان با انجام بازی هایی است که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم. هر چند که در بین بازی های کامپیوتری و آنلاین در حال حاضر بازی های ایرانی که درآمد به تومان داشته باشد، وجود نداشته و یا تعداد آن ها کم است، اما بازی های زیادی وجود دارند که درآمد زایی به دلار با انجام آن ها امکانپذیر است. کسب درآمد به تومان مناسب برای افرادی است که قصد دارند درآمدزایی بدون سرمایه گذاری را امتحان کنند.

منظور از کسب درآمد، به دست آوردن سکه های بازی نیست و دقیقا منظور درآمدزایی به تومان است! مهم ترین بازی های کامپیوتری و بازی های اندروید که با انجام دادن آن ها می توانید به یک میلیونر تبدیل شوید را در ادامه معرفی می کنیم. یکی از بهترین بازی های اندروید برای کسب درآمد آنلاین بازی HQ است.

بازی HQ به عنوان یک بازی فکری علاوه بر افزایش قدرت ذهن شما، می تواند انتخابی عالی برای کسب درآمد آنلاین به تومان باشد. انتخابی عالی برای کسب درآمد آنلاین به تومان باشد. بازی های آنلاین دیگری نیز وجود دارند که می توانید با نصب آن به کسب درآمد فکر کنید. بازی هایی مانند Bananatic، Brain Battel، Lucky Day و بسیاری بازی های دیگر که البته در ادامه 2 مورد از بهترین بازی های اندرویدی را بررسی می کنیم.

🔵Mistplay: Mistplay اولین پیشنهاد برای کسب درآمد به تومان از طریق بازی اندرویدی است. این بازی جزو بهترین بازی های اندروید برای درآمدزایی آنلاین شناخته می شود و الگوریتم های مناسبی نیز دارد. امکان نصب Mistplay از طریق برنامه و سایت گوگل پلی به سادگی وجود دارد.

🔵Long Game :Long Game دومین انتخاب بین بازی های اندرویدی است که می توانید با نصب آن به کسب درآمد فکر کنید. بیمه FDIS از بازی Long Game پشتیبانی می کند، اما برای شروع این بازی نیاز است تا مبلغ مشخصی را وارد کنید. 

🔵از جمله روش های مهم برای کسب درآمد از بازی به تومان باید به ساخت محتوای بازی ویدیویی اشاره کرد. این یکی از بهترین و البته خلاقانه ترین روش هایی است که به واسطه آن می توان کسب درآمد به تومان را تجربه کرد. انجام بازی با موبایل یکی دیگر از روش هایی است که درآمدزایی به تومان به واسطه آن امکانپذیر است.

🔵بازی های آنلاین یک روش فوق العاده برای کسب درآمد به تومان محسوب می شوند. هیچ حداکثری برای درآمدزایی از بازی های آنلاین وجود ندارد و گیمرهای حرفه ای می توانند حتی بیشتر از 1 میلیون تومان روزانه درآمد کسب کنند.

کسب درآمد از بازی به دلار

🔵اگر هنوز مطمئن نیستید که بازی های آنلاین درآمدزا هستند یا نه، بهتر است بدانید که برخلاف تصور عموم مردم، هر ساله مسابقات بین المللی در سطح حرفه ای برای گیمرها برگزار می شود که جوایز آن معمولا بیش از چند میلیارد دلار است. روش های کسب درآمد از بازی به دلار بیشتر از روش های کسب درآمد از بازی به تومان است. گیمرهای حرفه ای در دنیا این فرصت را دارند تا بیشتر از 130 دلار در هر ساعت درآمد کسب کنند.

🔵Lucky Day: از اولین انتخاب ها برای کسب درآمد آنلاین به دلار می توان به Lucky Day اشاره کرد. Lucky Day جزو برنامه های اندرویدی است که امکان درآمدزایی آنلاین آن هم به دلار را برای علاقه مندان به بازی فراهم می کند. اگر یک سیستم حرفه ای ندارید، نگران نباشید. Lucky Day از جمله برنامه هایی است که امکان کسب درآمد از بازی با موبایل را برای کاربران فراهم می کند. بیشترین میزان درآمد یا جایزه ای که گیمرها در برنامه Lucky Day موفق به دریافت آن می شوند، حدود 100 هزار دلار است.

🔵PCHGames: یکی دیگر از پیشنهادهای فوق العاده جذاب برای درآمدزایی آنلاین نصب بازی PCHGames به عنوان یک بازی اندرویدی است. برای کسب درآمد از بازی با موبایل کافی است تا PCHGames را نصب کرده و به دقت سوالاتی را که از شما پرسیده می شود، پاسخ دهید. مدت زمان کوتاهی در بازی برای پاسخ به سوالات تعیین شده است، بنابراین گیمرها نمی توانند از راه تقلب به نتیجه خوبی برسند. مبلغ جایزه این بازی 50 هزار دلار است.

🔵هر چند که هدف از بازی کردن سرگرمی است، اما کسب درآمد اینترنتی با بازی جزو روش هایی است که امروزه بیشتر از هر زمان دیگری باب شده است. برای کسب درآمد دلار با بازی اولین قدم ایجاد حساب پی پال paypal است. با این کار امکان دریافت جوایز و برداشت درآمد پس از بازی ها به صورت هفتگی یا ماهانه وجود خواهد داشت. هیچ حداکثری برای درآمد از بازی های اینترنتی وجود ندارد، اما بسیاری از گیمرها می توانند بیشتر از 2000 دلار درآمد کسب کنند.

کسب درآمد با بازی موبایل

🔵کسب درآمد با بازی موبایل جزو روش های محبوب، جذاب و البته سرگرم کننده ای است که در حال حاضر به یکی از جریان های اصلی برای درآمدزایی تبدیل شده است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت بازی های آنلاین، کسب درآمد واقعی است که استفاده از آن در دنیای واقعی هم به سادگی امکانپذیر است. علاوه بر درآمدزایی به دلار و تومان، با بازی آنلاین شرکت کنندگان می توانند تجربه کسب درآمد ارزی در سال 2022 را تجربه کنند.

🔵بازی های آنلاین می توانند درآمد واقعی برای افراد داشته باشند. با توجه به نوع بازی و همینطور میزان حرفه ای بودن گیمر، حداقل و حداکثر درآمد از بازی آنلاین نیز کاملا متغیر است. حداقل درآمد یک گیمر از بازی های آنلاین حدود 17 دلار در هر ساعت است. برای درآمدزایی از برخی بازی های آنلاین به سرمایه اولیه نیاز است، اما پلتفرم های زیادی از بازی وجود دارند که بدون نیاز به سرمایه اولیه نیز امکان درآمدزایی از آن ها میسر شده است.

🔵بازی های زیادی وجود دارند که علاوه بر ویژگی سرگرم کنندگی می توانند راهی برای کسب درآمد واقعی به صورت آنلاین باشند. در واقع شرکت کنندگان در بازی های آنلاین می توانند بدون وقت کُشی در طول بازی یک کیف پول ارز دیجیتال بسازند یا جوایز نقدی دریافت کنند. Altcoin Fantasy قطعا یکی از پیشنهادهای اصلی است. این بازی که در سال 2018 وارد بازار گیم جهان شد قابل نصب روی گوشی های اندروید و آیفون است. این بازی برای شرکت کنندگان رقابت هایی را در نظر می گیرد که جوایز آن Lumens و اتریوم است.

🔵Spark Profit: از جمله بازی های بلاکچین که امکان دریافت جوایز به صورت کوین را به شرکت کنندگان می دهد بازی Spark Profit است. این بازی که از سال 2013 وارد ماکت گیم شد، جزو بازی های محبوب اندروید محسوب می شود. شرکت کنندگان در بازی Spark Profit با توجه به وجود ابزارهای متنوع و حرفه ای می توانند به سرعت تجربیات خود را برای موفقیت بیشتر در این بازی افزایش دهند. شیوه پرداختی در بازی Spark Profit هفتگی است.

🔵CryptoPop: پیشنهاد دوم بازی های بلاکچین بازی CryptoPop است. شرکت کنندگان در این بازی سکه های Ethereum و Pop-Coin را به عنوان دستمزد دریافت می کنند. این بازی ویژه سیستم اندروید است و به عنوان یک بازی محبوب برای کسب درآمد بلاک چین به شمار می رود. برای کسب درآمد در بازی CryptoPop باید سیب زمینی هایی که با علامت Ripple، Ethereum، Monero و Bitcoin مشخص شده اند و زیر بالن های مجازی قرار گرفته اند، را ترکیب کرد. این بازی کاملا رایگان است.

🔵Illuvium: در بازی Illuvium که برای سیستم عامل آیفون (iOS) طراحی شده، شرکت کنندگان با Illuvium می جنگند! جنگ با Illuvium باعث به دست آوردن سکه های NFT و در نتیجه درآمدزایی می شود. سکه های NFT به دست آمده در این بازی را می توان برای هدف های مختلف در طول بازی معامله کرد. همچنین امکان فروش سکه های NFT در بازی Illuvium وجود دارد.

🔵بازی های پولساز آنلاین تک نفره یا چند نفره هستند. هر یک از بازی های تک نفره یا چند نفره مزایا و معایب خاص خود را دارند. در سال های اخیر برخلاف بازی های آنلاین که در گذشته برای شرکت در آن ها به سرمایه اولیه نیاز بود، می توان با انجام بازی های Play to Earn بدون نیاز به سرمایه اولیه درآمد کسب کرد. پلتفرم های قانونی و قابل اعتماد زیادی وجود دارند که می توان با بازی در آن ها علاوه بر دریافت امتیاز و کسب جوایز، درآمدزایی کرد. کسب درآمد از بازی معمولا به صورت دریافت کارت هدیه، پول نقد، ارز دیجیتال یا مواردی از این دست است.

لیست بازی های پول ساز

🔵با در نظر گرفتن دو موضوع مهم، یکی میزان درآمدزایی و دیگری مدت زمان مورد نیاز تا درآمدزایی می توان لیست بازی های پول ساز را به عنوان یک لیست سرگرم کننده و البته هیجان انگیز طراحی کرد. بازی های پولساز اینترنتی ارزش تلاش کردن را دارند، چرا که می توان با اختصاص یک تایم کوتاه به درآمد ایده عالی در این بازی ها رسید. هر چند که برخی از بازی های آنلاین صرفا جنبه کلاهبرداری دارند، اما همه بازی ها اینطور نیستند. در ادامه یک لیست کامل از بازی های پولساز اندروید، آیفون و البته pc طراحی شده است.

بازی های اندروید بازی های آیفون

Mistplay

Bitcoin Alien Run

Save the World

Merge Cats

CryptPop

Altcoin Fantasy

0xUniverse

Bleach Brave Souls

Bitcoin Alien Run

Grand Cross

Merge Cats

Attack on Titan TACTICS

Altcoin Fantasy

Honkai Impact 3rd

🔵بازی های معرفی شده در سبک و ژانرهای مختلفی از جمله دانلود بازی اکشن، استراتژیک و فانتزی هستند. در بین بازی های پولساز اندروید و آیفون شخصیت های مختلفی وجود دارند، شخصیت هایی که گیمرها می توانند با شناختن هر یک از آن ها بهترین شخصیت را برای ادامه بازی انتخاب کنند.

🔵این بازی ها در لیست بازی های پولساز ارز دیجیتال قرار می گیرند که امکان درآمدزایی از طریق پلتفرم هایی مانند یوتیوب را به گیمرها می دهند. تقریبا هیچ یک از بازی های معرفی شده به سرمایه اولیه نیاز ندارند. بنابراین برای شروع بازی نیازی به داشتن سرمایه نیست و امکان برداشت پول یا جایزه پس از اتمام بازی به صورت دوج کوین، بیت کوین یا اتریوم وجود دارد.

نحوه واریز و برداشت پول در بازی های کامپیوتری

🔵نحوه واریز و برداشت پول در بازی های کامپیوتری جزو مبهم ترین موضوعاتی است که علاقه مندان به بازی های آنلاین معمولا چیز زیادی درباره آن نمی دانند. به طور کلی بسیاری از بازی های پولساز که سقف برداشت مشخصی را برای گیمر تعیین می کنند. گیمرها به محض رسیدن به سقف تعیین شده می توانند نسبت به برداشت درآمد خود از بازی اقدام کنند.

🔵این برداشت در برخی از بازی های آنلاین مانند دانلود بازی GTA v به صورت ارسال شماره حساب انجام می شود. اما در بازی های دیگری مانند Rewardia قوانین برداشت وجه به شکل دیگری تعیین شده است. در این پلتفرم که یکی از روش های کسب درآمد با بازی است، گیمر باید برای برداشت درآمد خود 5 دلار بپردازد.

🔵نحوه برداشت وجه در بازی Swagbucks قوانین متفاوتی دارد. به محض عضویت در بازی Swagbucks 5 دلار به گیمر پرداخت می شود. این مبلغ برای خوشامدگویی در نظر گرفته شده است. در بین بازی های شرط بندی قانونی رایگان فوتبالی نام بازی FanDuel به چشم می خورد. بازی FanDuel جزو بازی هایی است که برای انجام آن شرکت کنندگان مجبور به پرداخت هیچ هزینه ای نیستند. در این بازی گیمرها می توانند با تماشا کردن مسابقات در حال پخش به درآمدزایی بپردازند.

🔵مهم ترین موضوع برای برداشت پول در بازی های آنلاین داشتن حساب پی پال برای دریافتی های دلاری و داشتن کیف پول برای برداشتی های ارز دیجیتال است. بازی کیودی (QDay) جزو بازی هایی است که کاربران می توانند با عضویت در آن به کسب درآمد تومان بپردازند. کیودی (QDay) بستری را فراهم کرده است که گیمرها می توانند برداشت وجه به تومان را تجربه کنند. از جمله مزیت های بازی کیودی (QDay) امکان برداشت وجه در کمتر از 3 روز است.

سوالات متداول

1- ساده ترین روش کسب درآمد با بازی به تومان کدام است؟

با توجه به توضیحات ذکر شده در مقاله روش های مشخصی برای کسب درآمد با بازی به تومان وجود دارد، که در بین این روش ها عضویت در بازی کیودی (QDay) ساده ترین راه به شمار می رود. 

2- آیا امکان کسب درآمد از بازی به دلار بدون داشتن حساب وجود دارد؟

مهم ترین فاکتور برای کسب درآمد از بازی به دلار داشتن حساب پی پال است. اما در سال های اخیر با توجه به امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال گیمرها می توانند بدون داشتن حساب از بازی کسب درآمد کنند. مطالعه جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

3- آیا می توان بدون سرمایه از بازی درآمد کسب کرد؟

با توجه به توضیحات ذکر شده در مقاله برای انجام بسیاری از بازی های خارجی گیمرها موظف به پرداخت حق عضویت هستند. حق عضویت برای بازی ها معمولا کمتر از 10 دلار است. با پرداخت حق عضویت امکان برداشت پول از بازی در تاریخ تعیین شده فراهم می شود.

منبع : سایت سامانه ها رم قدرتمند ۸ گیگابایتی

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین