با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نسخه جدید Twisted Metal به‌زودی معرفی می‌شود
عکس : بازی Twisted Metal
.

جوردن میدلر (Jordan Middler) از رسانه VGC گفته که به‌زودی شاهد رونمایی از بازی جدید Twisted Metal خواهیم بود؛ هرچند هنوز جزئیاتی از این پروژه فاش نشده است.



به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از گیمفا جوردن میدلر طی پادکست اخیر رسانه VGC، سوالی را برای شنوندگان مطرح کرد؛ در مورد اینکه «کدام فرنچایز پلی استیشن، پس از یک دهه یا بیشتر به فهرست IPهای فعال این شرکت باز خواهد گشت؟». MotorStorm یکی از بازی‌های پیشنهادی بود و دیگری، مربوط به سری پرطرفدار Twisted Metal می‌شد. نکته حائز اهمیت اینجاست که پس از ذکر نام بازی Twisted Metal در پادکست مذکور، میدلر این‌گونه واکنش نشان داد:

زیاد منتظر آن [ریبوت/بازی جدید سری Twisted Metal] نخواهید ماند.

چنین اظهار نظری نشان می‌دهد که احتمالاً به‌زودی شاهد یک رونمایی رسمی از بازی جدید فرنچایز Twisted Metal خواهیم بود. گفته می‌شود که استودیوی Firesprite پس از دریافت حقوق این فرنچایز در اوایل سال ۲۰۲۲، در حال کار روی احیای Twisted Metal است. در ماه فوریه گذشته (بهمن ۱۴۰۱)، گزارش شد که بازی مورد بحث ممکن است از واقعیت مجازی پشتیبانی کرده و به طور همزمان برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن عرضه شود.

در بهترین حالت، می‌توان گفت احتمالاً سال جاری میلادی، سالی است که سازندگان نسخه جدید سری Twisted Metal برای انتشار بازی خود در نظر گرفته‌اند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین