با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تعداد بازیکنان همزمان Last Epoch در استیم از ۲۳۴ هزار نفر عبور کرد
عکس : تعداد بازیکنان همزمان Last Epoch در استیم از ۲۳۴ هزار نفر عبور کرد
.

عنوان اکشن نقش آفرینی Last Epoch اخیراً پس از سال‌ها توسعه، از حالت دسترسی زودهنگام خارج شد و نظرات کاربران به دلیل مشکلات سرور، متفاوت است.



به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از گیمفا پس از خروج از حالت دسترسی زودهنگام، جدیدترین محصول استودیوی Eleventh Hour Games، یعنی Last Epoch، به یک نقطه عطف چشمگیر دست یافته است. اخیراً با ۲۳۴۵۰۰ بازیکن همزمان در پلتفرم استیم (Steam) به اوج خود رسید و رکورد قبلی خود را که ۴۰۵۹۱ نفر در مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱) بود، بهبود بخشید؛ اما این تمام ماجرا نیست. عنوان اکشن نقش آفرینی Last Epoch در پلتفرم استیم به پیک بالاتری نسبت به Path of Exile (211637) و Diablo 4 (28836) دست یافته.

عنوان Last Epoch که از آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ۱۳۹۸) به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است، بازیکنان را در سفری برای جمع‌آوری یکسری قطعات می‌بیند تا از این طریق بتوانند از یک فاجعه جلوگیری کنند. پنج کلاس پیش‌فرض وجود دارد؛ اما با پیشرفت، سبک بازی شما کاملاً تغییر خواهد کرد. هر مهارت نیز یک درخت مهارت اختصاصی برای ارتقا دارد.

با وجود تعداد بالای بازیکنان، نظرات کاربران استیم به “Mixed” کاهش یافته و تنها ۶۲ درصد آن مثبت است. این به دلیل مشکلات سرور بوده که بازیکنان را از ورود به سیستم یا سفر به منطقه بعدی باز می‌دارد. حالت آفلاین نیز برای محصول مورد بحث تعبیه شده و در دسترس است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین