با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گیمفا
گیمفا
تقویم
دوشنبه 07 اسفند 1402
محسن رضوی فر نویسنده : محسن رضوی فر
.
بازی Baldur’s Gate 3 بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته است
عکس : بازی Baldur’s Gate 3
.

به گفته‌ی مدیر بخش انتشارات استودیوی لاریان (Larian Studios)، عنوان تحسین شده‌ی Baldur’s Gate 3 در مدت زمان کوتاهی به این موفقیت دست یافته است.



به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از گیمفا بازی نقش‌آفرینی Baldur’s Gate 3 موفقیت بزرگی را برای تیم سازنده به ارمغان آورده است. این بازی در دوره دسترسی زودهنگام ۲.۵ میلیون نسخه فروخته بود و اکنون به گفته‌ی مایکل دوز (Michael Douse)، مدیر بخش انتشارات لاریان، فروش آن به بیش از ۱۰ میلیون نسخه رسیده است.

آقای دوز این خبر را در خلال رشته توییت‌هایی مرتبط با مشکلات مربوط به مادهای Baldur’s Gate 3 اعلام کرد. پشتیبانی رسمی از ماد برای این بازی در حال انجام است، اما ایراداتی در خصوص مادها وجود دارد که منجر به بروز مشکلاتی برای مادسازها شده است. او طرفداران را تشویق کرد که از دست طراحان ماد، تیم‌های پشتیبانی، جامعه یا توسعه‌دهندگان عصبانی نشوند.

تمرکز ما بر رفع مشکلات بازی و کار روی افزودن پشتیبانی از مادها در آینده متمرکز شده است. ناامیدی بازیکن‌ها را درک می‌کنم، اما همه ما باید تمرکز خود را روی آینده بگذاریم. پشتیبانی از مادها و ویژگی کراس پلتفرم برای اواخر سال جاری برنامه‌ریزی شده است. لاریان برای این موارد برنامه دارد، اما به کار و آزمون‌های بیشتری نیاز است. تا آن زمان به انتشار آپدیت‌ها و رفع مشکلات ادامه خواهیم داد.

وی در این باره گفت:

بازی Baldur’s Gate 3 هم‌اکنون بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین