با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دژاوو گوگل؛ مشکل باتری و ناپایداری شبکه دیتا گریبانگیر پیکسل ۸ نیز شده است!
عکس : پیکسل ۸
.

سری پرچمدار سال ۲۰۲۱ گوگل یعنی سری پیکسل ۶ از مشکلاتی مانند اتصال ضعیف و سرعت پایین اینترنت دیتا رنج می‌برد. یک سال بعد، گوگل این اختلالات را با عرضه سری پیکسل ۷ برطرف کرد ولی این پرچمدارها نیز با مشکل قدرت پایین سیگنال‌ همراه شده بودند. حالا اما به نظر می‌رسد سری پیکسل ۸ نیز با مشکلات مشابهی در زمینه اتصالات دست و پنجه نرم می‌کند.

گزار‌ش‌های زیادی در پلتفرم‌های Reddit و XDA Forums منتشر شده مبنی بر این که باتری گوشی پیکسل ۸ در حین استفاده از اینترنت سیم‌کارت به سرعت تخلیه می‌شود. کاربران باور دارند که مودم اگزینوس ۵۳۰۰ به کار رفته در تراشه تنسور G3 مقصر اصلی این اختلال است چرا که مشکل تخلیه باتری بیشتر در حین استفاده از اینترنت دیتا ظاهر می‌شود.



گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که در صورت استفاده از اینترنت سیم‌کارت، پیکسل ۸ تنها می‌تواند تا ۵ ساعت کاربران (در صورت استفاده مداوم) را همراهی کند. برای مقایسه، استفاده از وای‌فای عمر باتری را به ۸ ساعت افزایش پیدا می‌دهد.

برای مثال، یک کاربر در شبکه اجتماعی Reddit گزارش کرده که برای کمتر از یک ساعت از اینترنت 5G پیکسل ۸ پرو استفاده کرده است و باتری دستگاه به میزان ۴۰ درصد کاهش داشته است. این کاربر گفته که در حالت وای‌فای دستگاه به راحتی تا ۷ ساعت دوام می‌آورد. یک کاربر دیگر ادعا کرده که تنها پس از دو هفته، پیکسل ۸ با استفاده از دیتا 5G حدود ۳ ساعت عمر می‌کند. کاربر دیگری اعلام کرده که پیکسل ۸ تنها پس از ۸ الی ۹ ساعت استفاده از 5G حدود ۵۰ درصد از شارژ خود را از دست می‌دهد.

جدا از مشکل تخلیه باتری، بسیاری از کاربران سری پیکسل ۸ ادعا کرده‌اند که گوشی‌های آن‌ها از مشکل ناپایداری شبکه دیتا و افت کیفیت سیگنال نیز رنج می‌برند. حتی برخی اعلام کرده‌اند که مشکل به وجود آمده شباهت زیادی با آنچه در سری پیکسل ۶ وجود داشت دارد. در این رابطه، یک کاربر اعلام کرده که اینترنت سیم‌کارت پیکسل ۸ پرو عملکرد چندان خوبی ندارد و در بسیاری از مواقع ناپایدار است.

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد مشکل تخلیه باتری و ناپایداری شبکه دیتا سری پیکسل ۸ شایع است و گوگل احتمالا به زودی یک بروزرسانی نرم‌افزاری را برای حل آن عرضه خواهد کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین