با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اهمیت داشتن بیمه تجهیزات الکترونیک
عکس : بیمه تجهیزات الکترونیک
.

نوسانات برق شامل گارانتی نمی‌شود، ضربه‌ای که به ال‌سی‌دی گوشی واردشده تحت پوشش گارانتی نیست. این گوشی داخل آب افتاده و گارانتی برای آن کاری نمی‌کند. از این دست اتفاقات برای همه ما رخ می‌دهد و همیشه جواب یکسان است: کاری از دست ما برنمی‌آید.



در طول روز حوادث مشابه‌ای تجهیزات الکترونیک ما را تهدید می‌کنند؛ افتادن و شکستن، نوسانات برق و سوختن، آب‌خوردگی و حوادث دیگر. در همین راستا باید فکر کنیم گه اگر گوشی یا لپ‌تاپ ما به هر دلیلی آسیب ببیند یا به سرقت برود چه کاری باید انجام دهیم؟ به این فکر کنیم که اگر این اتفاق برای ما رخ دهد، باید چقدر بابت تعمیرات و خرید دوباره هزینه کنیم؟

با افزایش هزینه‌ خرید تجهیزات الکترونیک و سرقت آن‌ها، بسیاری از شرکت‌ها تلاش‌ کردند در قالب بیمه‌های تخصصی تجهیزات الکترونیک، راهکاری برای کاهش هزینه‌های خسارات این دستگاه‌ها پیدا‌ کنند. در میان این راهکارها، بیمه دیجی‌پی قرار دارد. دیجی‌پی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا به امروز ۶۵۱۸۰ دستگاه الکترونیکی شامل گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و کنسول بازی را تحت پوشش بیمه خود درآورده است که معادل حدودی فروش ۱۵ میلیاردی است.

رایگان‌شدن هزینه تعمیرات، پوشش کامل سرقت تجهیزات

وجه تمایز بیمه دیجی‌پی با بیمه‌های مشابه در تعمیرات رایگان تجهیزات با هر نوع صدمه‌ای و پوشش کامل انواع سرقت‌ها بدون قید و شرط است.

بیمه دیجی‌پی تعمیرات دستگاه‌های خسارت‌دیده را رایگان و در کمتر از ۴۸ ساعت انجام می‌دهد. با وجود فرایند آنلاین خرید و اعلام خسارت بیمه دیجی‌پی و دریافت و تحویل دستگاه آسیب‌دیده در محل بیمه‌گزار، کاربران بیمه دیجی‌پی برای تعمیرات و دریافت خسارت نیازی به جابه‌جایی در سطح شهر ندارند.

علاوه بر رایگان‌بودن تعمیرات بیمه‌ دیجی‌پی، درحالی‌که که اکثر بیمه‌ها برای پوشش سرقت، شکست حرز یا شواهد عینی و پرونده‌سازی‌های قضایی را مبنای اصلی و خط قرمز جبران خسارت قرار می‌دهند، دیجی‌پی با حذف این مانع بزرگ، بخش مهمی از نگرانی‌های بیمه‌گزاران را برطرف کرده است و حتی روش‌هایی مانند جیب‌قاپی و کف‌‌قاپی که شواهد عینی در آن‌ها وجود ندارد را هم تحت پوشش بیمه خود درآورده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین