با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
کنترل هوشمند فشار و دما با استفاده از تکنولوژی RTU از سراسر دنیا
عکس : برد‌های الکترونیکی کنترل هوشمند فشار و دما
.

سهیل درویش، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دستگاه مانیتورینگ و کنترل هوشمند فشار، دما و دبی سیال با استفاده از تکنولوژی RTU می‌تواند از سراسر دنیا اقدام به مانیتور و کنترل بخش‌های مختلف یک مجموعه از جمله دما ، فشار و دبی سیال کرده و به بهره وری و ایمنی آن کمک کند.



او افزود: این شرکت در حوزه صنعت الکترونیک طراح سازنده و مجری سامانه‌های هوشمند سیستم‌ها و تجهیزات الکترونیکی سفارشی سازی شده و به صورت تیراژ آماده عقد قرارداد با شرکت‌ها سازمان‌های دولتی و خصوصی صنایع است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: گروه فناوران این شرکت دانش بنیان بنا دارد با بهره‌گیری از دانشمندان نخبه ایرانی در افق ۱۰ ساله تا سال ۱۴۱۰ به یک از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، ساخت ، توسعه و پشتیبانی فنی محصولات الکترونیکی در کشور تبدیل شود.

درویش بیان کرد: سامانه هوشمند کنترل و مدیریت سهمیه بندی کارکنان جایگاه سوخت به سفارش شرکت تولید کننده دیسپنسر‌های سوخت رسانی (نازل‌های بنزین) آخرین محصول تولیدی این شرکت دانش بنیان است. این سامانه به صورت rfid بوده که در جایگاه سوخت در کنار نازل بنزین قرار گرفته و کارکنان می‌توانند با استفاده از تگ‌های شخصی به سهمیه خود دسترسی پیدا کنند.

او تصریح کرد: در طراحی این سامانه هوشمند سعی بر این بوده که با کمترین هزینه ممکن محصولی با کیفیت و اقتصادی متناسب با درخواست مشتری ارائه شود. این سامانه دارای قابلیت‌های کاهش مصرف انرژی با مدیریت درست، کاهش هزینه‌های تعویض و تعمیر، دقت بالای ۹۸ درصد، امکان نصب در سراسر ایران را داشته و بیش از ۳۰ نصب فعال در ایران و عراق دارد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین