با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شیائومی از ماوس بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد
عکس : ماوس بی‌سیم شیائومی

شرکت شیائومی به تازگی از ماوس بی‌سیم جدیدی با نام شیائومی وایرلس ماوس ۳ رونمایی کرده است. این محصول مقرون به صرفه که جانشین شیائومی وایرلس ماوس ۲ محسوب می‌شود؛ در رنگ‌های نوک مدادی، سفید، صورتی و آبی قابل تهیه خواهد بود.

جدیدترین ماوس بی‌سیم شیائومی ، محصولی سبک و کامپکت است و طراحی جذاب و ساده‌ای نیز دارد. ابعاد این ماوس، معادل با ۴۱×۶۴×۱۱۹ میلی متر هستند و وزن آن نیز تنها به ۵۷ گرم می‌رسد. همانند نسل‌های پیشین، شیائومی وایرلس ماوس ۳ انرژی خود را از طریق باتری‌های قلمی تامین می‌کند.

این ماوس عملکرد راضی‌ کننده‌ای داشته و تکنولوژی اپتیکال موجب دقت بالای آن شده است. شیائومی وایرلس ماوس ۳ همچنین سازگاری بالایی با سیستم عامل‌های مختلف داشته و از ویندوز، macOS، ChromeOS و iOS پشتیبانی می‌کند.

این ماوس امکان اتصال توسط وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی و همچنین بلوتوث را دارد و گزینه‌های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شیائومی وایرلس ماوس ۳ تنها دارای دکمه‌های کلیک راست و چپ و البته اسکرول ویل بوده و بر خلاف بسیاری از ماوس‌های دیگر بازار، خبری از دکمه‌های اضافی قابل برنامه ریزی در آن نیست.

شیائومی تا به حال سابقه خوبی در زمینه عرضه ماوس‌های مقرون به صرفه به بازار داشته است. نسل اول ماوس‌های بی‌سیم این شرکت، در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند و در سال ۲۰۱۹ نیز شاهد رونمایی از شیائومی وایرلس ماوس ۲ بودیم. این مدل‌ها به دلیل طراحی جذاب، دقت بالا و ثبات کانکشن خود مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند.

شیائومی وایرلس ماوس ۳ قیمتی معادل ۹۹ یوآن (حدود ۱۴ دلار) را داشته و از روز ۸ آگوست (۱۷ مرداد) روانه بازار می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین