با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ال جی از مانیتور ۲۷ اینچی 27UQ750 با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد
عکس : مانیتور ال جی ۲۷ اینچی

شرکت ال جی به تازگی از مانتیور جدید خود با شماره مدل 27UQ750 رونمایی کرده است. این مانیتور ۲۷ اینچی که ظاهری حرفه‌ای و مناسب برای ادارات دارد؛ عملکرد بسیار خوبی را نیز در زمینه گیمینگ از خود به نمایش می‌گذارد.

مانیتور ال جی 27UQ750 دارای پنلی از نوع VA با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است که برای گیمر‌ها عالی به نظر می‌رسد. این مانیتور که حداکثر میزان روشنایی ۴۰۰ نیت را دارد؛ نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ را ارائه داده و زمان پاسخگویی Gray-to-Gray آن نیز معادل با ۵ میلی ثانیه است.

این محصول به همراه یک استند قابل تنظیم روانه بازار شده که امکان استفاده از آن در زاویه‌های متفاوت را فراهم می‌کند. ال جی همچنین اسپیکر‌های دوگانه با قدرت ۵ وات را نیز درون این مانیتور قرار داده تا کاربران امکان پخش صدا بدون نیز به تجهیزات اضافی را داشته باشند.

در بخش پورت‌ها، ال جی 27UQ750 به کاربران امکان انتخاب بین HDMI 2.1 و دیسپلی پورت ۱.۴ را می‌دهد. این مانیتور همچپنین دو پورت USB-C با قابلیت پاور دلیوری دو طرفه ۹۰ واتی را به همراه داشته که امکان شارژ گجت‌های چون لپ‌تاپ‌ها را فراهم می‌کند.

همانطور که از مشخصات این محصول پیداست؛ ال جی 27UQ750 محصول بسیار مناسبی برای مصارف حرفه‌ای و گیمینگ به حساب می‌آید. ال جی هنوز قیمت و زمان عرضه مانیتور جدید خود را اعلام نکرده است؛ اما احتمال در آینده نزدیک، شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین