با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آنر مجیک ۶ به دوربین پریسکوپی ۱۶۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد
عکس : آنر مجیک ۶
.

افشاگر شناخته‌شده چینی موسوم به Digital Chat Station‌ امروز با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی Weibo ادعا کرده که گوشی آنر مجیک ۶ پرو به دوربین پریسکوپی ۱۶۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. قبلا گزارش‌ها اعلام کرده بودند که این پرچمدار با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پریسکوپی عرضه خواهد شد ولی حالا به نظر می‌رسد آنر به دلایلی تغییر عقیده داده است.

این افشاگر همچنین بخشی از جزئيات فنی مربوط به دوربین اصلی آنر مجیک ۵ یعنی سنسور OV50K را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. در این رابطه، سنسور OV50K ظاهرا یک دوربین ۱ اینچی نیست و از اندازه 1/1.3 اینچی بهره می‌برد که تقریبا هم‌اندازه سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی به کار رفته در گلکسی اس ۲۳ اولترا است.



براساس گزارش Digital Chat Station، سنسور OV50K قادر است تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت کند و همچنین از فناوری LOFIC پشتیبانی می‌کند. در این راستا، می‌توان ادعا کرد که دوربین آنر مجیک ۶ در واقع یک سنسور انباشته‌شده خواهد بود که قبلا نظیر آن را در گوشی‌هایی مانند سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ و وان پلاس اوپن دیده بودیم.

شایان ذکر است که آنر مجیک ۶ احتمالا به زودی در چین معرفی خواهد شد و سپس از پس گذشت مدتی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. نسل قبلی این گوشی در ماه مارس عرضه شده بود. در حال حاضر، آنر تایید کرده که آنر مجیک ۶ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و یک دستیار صوتی به نام YOYO مجهز خواهد بود. این دستیار صوتی برپایه هوش مصنوعی مولد تراشه کوالکام است و قادر است تا ۷ میلیارد پارامتر را پردازش کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین