با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوشی هواوی Enjoy 70 با باتری قدرتمند و سیستم‌عامل HarmonyOS معرفی شد
عکس : هواوی اینجوی 70
.

شرکت هواوی به شکلی بی‌سروصدا از گوشی هوشمند E njoy 70 در بازار چین رونمایی کرده است. این گوشی حس زیبایی‌شناسی طراحی خود را از سری پرچمدار هواوی P60 به ارث برده و در عین‌حال مشخصات فنی میان‌رده‌ را در خود جای داده است.



مدل جدید با تکیه بر موفقیت دستگاه نسل قبلی خود یعنی هواوی Enjoy 60 کماکان از نمایشگر قابل توجه و باتری قدرتمند بهره می‌گیرد. هواوی Enjoy 70 با شماره مدل FGD-AL00 شناخته شده و مجهز به یک نمایشگر LCD با ناچ قطره‌ای شکل و رزولوشن اچ‌دی پلاس (معادل 1600×720 پیکسل) است. نکته قابل توجه اینکه فهرست منتشر شده در پلتفرم Vmall هواوی به جزئیات مربوط به نرخ نوسازی نمایشگر گوشی هیچ اشاره‌ای نکرده است. این موضوع بدان معناست که صفحه‌نمایش هواوی Enjoy 70 از نرخ نوسازی معمولی 60 هرتزی برخوردار است.

هواوی Enjoy 70 از تراشه قدیمی کایرین 710A استفاده می‌کند. این موضوع بدان معناست که گوشی هوشمند جدید هواوی از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند. این دستگاه مجهز به 8 گیگابایت رم بوده و با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی دریافت می‌کند. از جنبه نرم‌افزاری نیز به‌صورت پیش‌فرض شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل هایپر او اس 4 هستیم.

در قسمت جلویی نیز هواوی Enjoy 70 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. سیستم دوربین دوگانه روی پنل پشتی دستگاه نیز از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. از جنبه امنیتی نیز از حسگر اثرانگشت روی لبه جانبی بدنه گوشی استفاده شده است.

وای‌فای، بلوتوث 5.1، GPS، NFC و پورت USB-C سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. بعلاوه دکمه فیزیکی Enjoy X نیز قابل دسترس است. کاربران برای نمایش شبکه‌ای از 9 برنامه پر کاربرد خود می‌توانند از این دکمه استفاده کنند. همچنین این دکمه از قابلیت فشردن طولانی و دابل کلیک برای اجرای برنامه‌ها و دسترسی به سایر عملکردها پشتیبانی می‌کند.

هواوی Enjoy 70 با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود. این مدل‌ها به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 1199 یوان (تقریبا 170 دلار) و 1399 یوان (تقریبا 200 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. این گوشی با مدل‌های رنگی مشکی (Brilliant Black)، سفید (Snowy White) و سبز (Emerald Green) قابل سفارش خواهد بود.

مشتریان مقیم چین با پرداخت مبلغ 100 یوان (تقریبا 14 دلار) می‌توانند نسبت به پیش‌سفارش گوشی هواوی Enjoy 70 اقدام نموده و از تخفیف 150 یوانی (تقریبا 21 دلاری) بهره‌مند شوند. در نتیجه مدل‌های 128 و 256 گیگابایتی گوشی با قیمت‌گذاری نهایی 1149 یوان (تقریبا 162 دلار) و 1349 یوان (تقریبا 190 دلار) در دسترس آنها قرار خواهد گرفت.

در خصوص زمان عرضه این گوشی هوشمند به بازار هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. بعلاوه 500 نفر اولی که این گوشی را سفارش دهند؛ واجد شرایط دریافت اسپیکر هوش مصنوعی هواوی موسوم به e2 خواهند بود. در حال حاضر پیرامون عرضه هواوی Enjoy 70 در بازارهای جهانی هیچ‌گونه جزئیاتی ارائه نشده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین