با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
چه میوه های و مواد غذایی و نوشیدنی هایی برای جلوگیری از گرمازدگی استفاده کنیم
عکس : جلوگیری از گرمازدگی
.

برای پیشگیری از گرمازدگی ، می‌توانید از مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی استفاده کنید که به شما کمک می‌کنند تا همیشه هیدراته باشید. آب، البته، یکی از مهم‌ترین نوشیدنی‌ها برای پیشگیری از گرمازدگی است. بدن شما در هوای گرم زیاد عرق می‌کند و به همین دلیل نیاز به آب بیشتری دارد. پس حتماً همیشه یک بطری آب در کنار خود داشته باشید و حتی وقتی تشنه نیستید، از آن بنوشید.

علاوه بر آب، مصرف مواد غذایی با غلظت بالا ی آب نیز می‌تواند به شما کمک کند تا هیدراته باشید. خیار به علت داشتن پتاسیم بالا و خاصیت ضد التهابی خود، گزینه‌ای عالی برای پیشگیری از گرمازدگی است. اگر خواستید، می‌توانید از سایر مواد غذایی با غلظت بالا ی آب مانند هندوانه، سالاد، سیب و گرپ فروت نیز استفاده کنید.



علاوه بر آب، مصرف مواد غذایی با غلظت بالای آب نیز می‌تواند به شما کمک کند تا هیدراته باشید. خیار به علت داشتن پتاسیم بالا و خاصیت ضد التهابی خود، گزینه‌ای عالی برای پیشگیری از گرمازدگی است. اگر خواستید، می‌توانید از سایر مواد غذایی با غلظت بالای آب مانند هندوانه، سالاد، سیب و گرپ فروت نیز استفاده کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین