با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آموزش کسب درآمد با دیدن تبلیغات : چگونه با تماشای تبلیغات، پول در بیاوریم؟
عکس : کسب درآمد با دیدن تبلیغات
.

کسب درآمد با دیدن تبلیغات شاید چیز جدیدی باشد ولی خیلی از افراد در این روزها برای کسب درآمد از تبلیغات استفاده می‌کنند و با تماشای آنها حسابی درآمد کسب کرده‌اند. ما هم قصد داریم در این مطلب به بررسی چند سایت و برنامه کاربردی برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات بپردازیم.

شما می‌توانید در زمان استراحت خود، به دیدن تبلیغات پرداخته و درآمد اضافی برای خود ایجاد کنید. تنها چیزی که برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات به آن نیاز دارید، یک گوشی هوشمند است؛ پس نیازی نیست که مهارت خاصی داشته باشید، یا برای این کار آموزش ‌های دشواری ببینید؛ تنها با چند کلیک ساده، درآمد خواهید داشت!

اما یافتن پاسخ برای سوالاتی که در این راه ایجاد می‌شوند، اهمیت دارند؛ به طور مثال، چگونه می‌خواهید برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات ، پول در آورید؟ به چه مقدار دستمزد نیاز دارید؟ آیا سایت‌های موردنظر برای این کار را می‌شناسید؟

در ابتدا سعی کنید به جواب منطقی برای تمام سوالات بالا برسید و سپس ادامه مقاله را بخوانید. ما نیز در این مقاله به بررسی تمام این مسائل پرداخته‌ایم و سایت‌های خوبی را ارائه می‌کنیم، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کسب درآمد با دیدن تبلیغات

برندها و شرکت‌های مختلف به تبلیغ‌کنندگان پول می‌دهند تا از طریق کانال‌، صفحه یا دیگر پلتفرم‌ها به تبلیغ محصولات یا خدمات آنها بپردازند. تبلیغ‌کنندگان نیز بخشی از این درآمد را به کاربران و اعضایی که تبیلغات آنها را می‌بینند، می‌دهند.

مقدار پول ی که می‌توانید از این راه به دست آورید به پلتفرمی که استفاده می‌کنید و زمانی که صرف تماشای ویدیو می‌کنید، متفاوت است. شما می‌توانید موضوع ویدیوهای تبلیغاتی را نیز در ابتدا مشخص کنید تا در حیطه موردعلاقه خود، تبلیغات ببینید و به کسب درآمد بپردازید.

این موضوعات شامل ورزش و سرگرمی، آشپزی، تریلر فیلم، مد و فشن، هنر، کلیپ‌های خبری، پرورش فرزند و بسیاری از دیگر موارد جذاب هستند.

یکی از مزیت‌های کسب درآمد با دیدن تبلیغات این است که چه در یک سفر جاده‌ای طولانی باشید، چه در راه یک قرار ملاقات مهم، در هر صورت می‌توانید تبلیغات ببینید، بازی کنید، خرید آنلاین انجام دهید و پول نقد کسب کرده یا اینکه کارت هدیه دریافت کنید.

<strong> کسب درآمد </strong> با <strong> دیدن تبلیغات </strong>

بهترین سایت‌ها برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، کسب درآمد از دیدن تبلیغات در هر جایی که باشید، مفید و کاربردی است و بدون داشتن مهارت یا حتی یادگیری هنر یا آموزش خاصی تنها با چند کلیک می‌توانید پول نقد کسب کنید.

در این بخش می‌خواهیم به معرفی بهترین سایت‌ها برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات بپردازیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که برای ورود به برخی از این سایت‌ها باید از VPN استفاده کنید.

وب‌سایت InboxDollars

سایت InboxDollars یکی از پردرآمدترین سایت‌های نظرسنجی است، علاوه بر آن، کاربران می‌توانند با تماشای ویدیو و کلیپ‌، درآمد داشته باشند. موضوع هر ویدیو ممکن است متفاوت باشد؛ سرگرمی، آشپزی، زندگی سلبریتی‌ها و غیره همگی در لیست دسته‌بندی‌های مختلف قرار دارند.

آنطور که گفته شده، این سایت از سال 2000 بیش از 56 میلیون دلار پاداش نقدی به اعضای خود پرداخت کرده است. در ابتدا نیز اگر یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید، می‌توانید از جایزه 5 دلاری ثبت‌نام بهره ببرید. پس از آن، به سراغ فیلم و ویدیوهای کوتاه بروید و با تماشای تبلیغات ، درآمد کسب کنید.

وب‌سایت My Points

سایت My Points یکی دیگر از برنامه‌های محبوبی است که می‌توانید با تماشای تبلیغات درآمد داشته باشید. ویدیوها موضوعات مختلفی خواهند داشت که کاربر قادر است بسته به سلیقه خودش، موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کند. علاوه بر تبلیغات، سایر کلیپ‌های جذاب نیز در سایت قرار دارد.

پس از عضویت، یک جایزه خوش آمدگویی 10 دلاری دریافت خواهید کرد. هر وقت توانستید امتیاز کافی جمع کنید، قادر خواهید بود آنها را نقد کرده و از کسب درآمد به این طریق لذت ببرید. حداقل مبلغ برداشت 25 دلار است و با معرفی هر یک از دوستانتان، امتیاز خواهید گرفت.

سایت Swagbucks

وب‌سایت Swagbucks یکی دیگر از سایت‌های کسب درآمد با دیدن تبلیغات است. علاوه بر آن، کاربر می‌تواند برای پاسخ به نظرسنجی‌ها، آزمایش محصولات جدید، انجام بازی‌های آنلاین و پاسخ به نظرسنجی‌ها پول کسب کند.

شرکت‌های بزرگی وجود دارند که به این وب‌سایت پول پرداخت می‌کنند تا برای آنها تبلیغ کند. سایت Swagbucks نیز مقداری از این درآمد را به اعضای خود می‌دهد. همچنین گفته شده که تاکنون بیش از 383 میلیون دلار به اعضا آن اهدا شده است.

کاربر قادر است موضوع ویدیوهای خود را انتخاب کرده تا بسته به سلیقه خود، کلیپ‌های جذابی ببیند. پس از تماشای هر ویدیو، او باید به آن امتیاز دهد. حداکثر مدت زمان تبلیغات بین ویدیوها 75 ثانیه خواهد بود.

سایت Prize Rebel

وب‌سایت PrizeRebel نیز مانند دیگر سایت‌هایی که بالا به آنها پرداختیم، برای تماشای تبلیغات به کاربران پول می‌دهد. مهم نیست که چقدر مهارت دارید یا چه درسی در دانشگاه خوانده‌اید؛ چون تنها با در دست داشتن یک گوشی هوشمند می‌توانید به صورت آنلاین به تماشای تبلیغات موردنظر خود در این سایت بنشینید و درآمد دلاری کسب کنید.

هر کاربر می‌تواند پس از ثبت‌نام در سایت Prize Rebel، امتیازهای خود را در فروشگاه‌های مختلف مانند آمازون، پی‌پال، ویزا و گوگل پلی خرج کرده و یا درآمد خود را برداشت کند. این سایت از سال 2017 تاکنون بیش از 22 میلیون دلار به اعضای خود پرداخت کرده است.

سایت Ibotta

علاوه بر سایت‌هایی که بالا به آنها اشاره کردیم، وب‌سایت Ibotta نیز یک انتخاب عالی برای کسب درآمد از طریق تماشای تبلیغات است. ایجاد یک حساب کاربری در این وب‌سایت اصلا کار دشواری نیست.

هر کاربر می‌تواند بسته به سلیقه خود، به تماشای تبلیغات 15 ثانیه‌ای بپردازد. پس از اینکه 20 دلار درآمد کسب کردید، می‌توانید آن را نقد کنید.



وب‌سایت National Consumer Panel

وب‌سایت National Consumer Panel در حوزه تحقیقات مختلف فعالیت دارد و توسط IRI و Nielsen تشکیل شده است. بنظر می‌رسد که افراد می‌توانند برای تماشای تبلیغات در این سایت درآمد داشته باشند. نظرسنجی‌های ویدیویی نیز به جمع‌آوری داده‌ها برای کمپین‌های تبلیغاتی کمک می‌کند.

سپس سازمان‌ها از این داده‌ها استفاده می‌کنند تا استراتژی بازاریابی خود را در هر زمان که لازم باشد، تنظیم کنند. کاربران قادرند با امتیازهای خود کارت هدیه بخرند یا به خریدهای اینترنتی بپردازند. هرچه ویدیوهای بیشتری ببینید، درآمد بیشتری خواهید داشت.

سایت QuickRewards

وب‌سایت QuickRewards از سال 2002 تاسیس شد و به اعضای خود کمک می‌کند تا بخش کمی از درآمد خود را از این سایت بدست آورند. اعضای سایت می‌توانند با چندین اقدام مانند بازی کردن، نظرسنجی‌های پولی، معرفی دوستان و تماشای ویدیوهای آنلاین درآمد داشته باشند.

<strong>کسب درآمد</strong> با <strong>دیدن تبلیغات</strong>

یکی از مزیت‌های QuickRewards این است که نیازی نیست درآمد به رقم خاصی برسد تا برداشت کنید، در نتیجه حداقل مبلغ برای برداشت وجود ندارد.

سایت You-Cubez

وب‌سایت You-Cubez یک وب سایت کاربردی است که به کاربران امکان می‌دهد از طریق شرکت در نظرسنجی‌ها، تماشای ویدیو، مشاهده تبلیغات و غیره درآمد کسب کنند.

<strong>کسب درآمد</strong> با <strong>دیدن تبلیغات</strong>

این سایت بیش از 360 هزار عضو و 20 هزار پرداخت ارسال شده دارد و یک راه قانونی برای کسب درآمد آنلاین خواهد بود. برای کسب درآمد از تبلیغات، روی یک پیشنهاد تبلیغاتی کلیک کنید و آن را برای چند ثانیه مشاهده کنید. حداقل برداشت 10 دلار در نظر گرفته شده است که کاربر می‌تواند آن را به صورت نقدی یا بیت کوین و غیره دریافت کند.

برنامه Slidejoy

برنامه Slidejoy مدت زیادی است که ساخته شده و برای باز کردن قفل گوشی به کاربر پاداش می‌دهد. علاوه بر آن، تبلیغات کاربردی و خلاقانه را روی گوشی به شما نمایش خواهد داد.

برای کسب درآمد با تماشای تبلیغات، کافی است که ابتدا اپلیکیشن را دانلود و فعال کنید. سپس به دیدن محتوای موردعلاقه خود بپردازید و درآمد داشته باشید.

اپلیکیشن CreationsRewards

برنامه CreationsRewards برای فعالیت‌های روزمره تلفنی به اعضای خود پاداش می‌دهد؛ این‌ها شامل خرید آنلاین، جستجو در سایت‌ها، تکمیل پیشنهادات، پاسخ به سؤالات متفاوت و اغلب بی‌اهمیت و تماشای ویدیو هستند. ثبت‌نام رایگان است و کار سختی نخواهد بود.

<strong>کسب درآمد</strong> با <strong>دیدن تبلیغات</strong>

پس از ثبت‌نام، یک جایزه 5 دلاری دریافت می‌کنید، سپس در دو ماه اول پس از عضویت، باید حداقل 5 هزار امتیاز کسب کنید. برای کسب درآمد، از وب سایت‌های خاصی بازدید کنید و ویدیوهای جذابی را تماشا کنید. همچنین می‌توانید امتیازهای خود را به پول نقد تبدیل کنید. لینک دانلود آن را در بخش پایین قرار دادیم:

برنامه Viggle

اپلیکیشن Viggle برای تماشای فیلم، سریال و ویدیو در پلتفرم‌های نتفلیکس، هولو، آمازون پرایم ویدیو و غیره به کاربران پاداش می‌دهد. شما به ازای هر دقیقه‌ای که به تماشای فیلم و سریال بپردازید، می‌توانید درآمد داشته باشید.

اگر درباره سریال‌ها نظر دهید یا آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد که با آن می‌توانید در آمازون و والمارت خرید کنید یا اینکه پول نقد کسب کنید. البته کمک به موسسه‌های خیریه مختلف را نیز فراموش نکنید. لینک دانلود این برنامه برای اندروید در پایین قرار داده شده است:

اپلیکیشن CheckPoints

برنامه CheckPoints به کاربران امکان می‌دهد تا با انجام فعالیت‌های مختلف مانند خرید آنلاین، شرکت در آزمون‌ها و تماشای ویدیو درآمد کسب کنند. شرکت‌های تبلیغاتی زیادی هستند که به این برنامه پول پرداخت می‌کنند تا از خدمات و سرویس‌هایشان تبلیغات کند، CheckPoints نیز بخشی از این درآمد را به کاربران خود می‌دهد.

<strong>کسب درآمد</strong> با <strong>دیدن تبلیغات</strong>

صدها جایزه مختلف از جمله کارت‌های هدیه‌ آمازون، تارگت، والمارت و غیره وجود دارد و کاربر قادر است پس از ثبت‌نام و کسب یک دلار، آن را برداشت کند. چرا که حداقل پرداخت یک دلار خواهد بود. لینک دانلود این برنامه برای آیفون و اندروید در پایین قرار گرفته است که می‌توانید به آن مراجعه کنید:

برنامه GrabPoints

تبلیغ‌کنندگان به GrabPoints پول پرداخت می‌کنند و کاربران این برنامه می‌توانند برای شرکت در فعالیت‌های آنلاین ساده مانند دانلود برنامه‌ها، تکمیل پیشنهادات، پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها و تماشای ویدیو، کارت‌های هدیه و پول نقد کسب کنند.

<strong>کسب درآمد</strong> با <strong>دیدن تبلیغات</strong>

طراحان این برنامه گفته‌اند که قصد دارند برای کاربران خود در سراسر جهان تجربه‌ای عالی را فراهم کنند تا بتوانند در اوقات فراغت خود درآمد اضافه‌ای داشته باشند. این سایت از سال 2014 تاسیس شده و از آن زمان تا به حال به کاربران خود برای کارهای مختلف و دیدن ویدیوها با موضوع‌های مد، فناوری، سبک زندگی، آشپزی و غیره پاداش می‌دهد.

می‌توانید ویدیوی مورد علاقه خود را تماشا کنید و پس از پایان آن، حداکثر 20 امتیاز به حساب شما واریز می‌شود. در ازای هر معرفی برنامه به دوستانتان 250 امتیاز به دست می‌آورید. پاداش‌ها تا 48 ساعت پردازش شده و حداقل پرداخت 3 دلار (یا همان 3000 امتیاز) خواهد بود.

پاداش‌ها به صورت نقدی قابل برداشت هستند یا اینکه می‌توانید از کارت هدیه آمازون، والمارت، کد هدیه نتفلیکس، گوگل پلی، سکه‌های پوکمون GO، آیتونز و غیره بهره ببرید. شما می‌توانید از لینکی که در پایین قرار دادیم، برنامه را دانلود کنید:

معرفی چند راه برای جلوگیری از کلاهبرداری

کسب درآمد به صورت آنلاین ریسک‌هایی دارد؛ البته راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید میزان کلاهبرداری‌ها را به حداقل رسانده یا از آنها جلوگیری کنید. ادامه به معرفی این نکات خواهیم پرداخت:

  • هرگز اطلاعات شخصی خود را در وب سایت‌های غیرقابل اعتماد وارد نکنید.
  • از انتشار کد ملی خود در این سایت‌‌ها بپرهیزید.
  • یک حساب ایمیل جدا برای ثبت نام در برنامه‌ها و وب سایت‌های مختلف داشته باشید.
  • قبل از شروع، یک نرم‌افزار آنتی ویروس را روی دستگاه خود نصب کنید.
  • هرگز برای شرکت در نظرسنجی‌ها، اطلاعات کارت اعتباری خود را در جایی وارد نکنید.

جمع‌بندی کسب درآمد با دیدن تبلیغات

تماشای تبلیغات یک راه آسان و راحت برای کسب درآمد به شمار می‌رود و همه روزه افراد زیادی از همین طریق پول در می‌آورند. یکی از مزیت‌های این کسب درآمد از این راه این است که به دانش یا مهارت خاصی نیاز ندارد و تنها می‌توان با یک گوشی هوشمند به کسب درآمد دلاری بالا در روز رسید.

در این مقاله ما چندین سایت و برنامه‌هایی را که برای تماشای تبلیغات، انجام بازی‌های آنلاین، خرید آنلاین، تماشای فیلم و سریال و غیره به کاربران خود پول می‌دهند، معرفی کردیم. مقدار پولی که به دست می‌آورید بسته به مدت و نوع تبلیغ متفاوت خواهد بود.

به علاوه، هرچه تبلیغات بیشتری تماشا کنید، فرصت‌هایی با درآمد بالاتر به شما نشان داده خواهد شد. همچنین می‌توانید کارت‌های هدیه فراوانی خریده و در وب‌سایت‌های مختلف از آنها بهره ببرید.

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید، بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که توانسته باشیم پاسخ سوالتتان را برای شما فراهم کرده و برای کسب درآمد آنلاین دلاری سایت‌های خوب و کاربردی را معرفی کرده باشیم. اگر هم نظر یا پیشنهاد خاصی دارید می‌توانید آنها را در بخش نظرات با ما و دیگر دوستانتان در میان بگذارید و به بحث و گفتگو بپردازید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین