با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
چگونه می‌توانیم عکس‌ها و ویدیو‌های گوشی آیفون را روی تلویزیون تماشا کنیم؟
عکس : نمایش عکس و فیلم گوشی روی تلویزیون

امکان پخش محتوا به صورت بی‌سیم روی تلویزیون‌های هوشمند، طی سال‌های اخیر از محبوبیت فراوانی برخوردار شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای مورد نظر خود را در نمایشگر‌های بزرگ‌تری تماشا کنند. این ویژگی در تمامی گوشی ‌های آیفون نیز با نام ایرپلی دیده شده و امکان استفاده از آن با تلویزیون‌های هوشمند با پشتیبانی از هوم‌کیت یا اپل تی وی وجود دارد.

در ادامه، نحوه استفاده از ایرپلی و همچنین قابلیت Screen Mirroring در سیستم عامل ios

را شما نمایش خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

چگونه می‌توانیم عکس‌ها و ویدیو‌های آیفون را روی تلویزیون تماشا کنیم؟

به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت، تلویزیون هوشمند شما باید حتما از هوم‌کیت و ایرپلی ۲ پشتیبانی کرده و در غیر این صورت، باید از اپل تی وی استفاده کنید. برای پخش عکس‌ها یا ویدیو‌های درون گالری خود، ابتدا عکس یا ویدیو مورد نظر را انتخاب کرده و سپس روی گزینه اشتراک گذاری در بخش پایینی سمت چپ نمایشگر تپ کنید.

در منوی باز شده، کمی به سمت پایین سوایپ کرده و سپس گزینه AirPlay را انتخاب کنید.

تلویزیون هوشمند یا اپل تی وی خود را برای پخش محتوا انتخاب کنید.

 

چگونه صفحه آیفون خود را روی تلویزیون کست کنیم؟

کاربران آیفون همچنین با استفاده از قابلیت Screen Mirroring، امکان کست گوشی خود روی تلویزیون‌های هوشمند با پشتیبانی از ایرپلی یا اپل تی وی را خواهند داشت. برای استفاده از این قابلیت، از سمت راست ناچ یا داینمیک آیلند گوشی به پایین سوایپ کرده تا منوی کنترل سنتر را مشاهده کنید.

در این منو، روی گزینه Screen Mirroring تپ کرده و سپس تلویزیون یا اپل تی وی خود را برای کست صفحه گوشی انتخاب کنید.

 

چگونه فیلم‌ها یا سر‌یال‌های درون اپلیکیشن‌ها را روی تلویزیون تماشا کنیم؟

برخی از اپلیکیشن‌های استریم فیلم یا سر‌یال، پشتیبانی از ایرپلی را به همراه دارند که اجازه کست مستقیم محتوا روی تلویزیون هوشمند یا اپل تی وی را به کاربر می‌دهد. برای استفاده از این قابلیت، در هنگام پخش فیلم یا سر‌یال مورد نظر خود روی صفحه تپ کرده و در صورت وجود گزینه ایرپلی، آن را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه ایرپلی، روی نام تلویزیون هوشمند یا اپل تی وی خود تپ کنید و سپس محتوا به صفحه تلویزیون منتقل خواهد شد. همانطور که می‌بینید؛ گزینه ایرپلی برای مثال در اپلیکیشن اپل تی وی پلاس وجود داشته و کاربران آیفون می‌توانند تا محتوای این اپلیکیشن را روی تلویزیون خود نیز مشاهده کنند.



ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین