با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دو ترفند برای بهبود عمر باتری آیفون
عکس : آیفون
.

با مشکل خالی شدن سریع باتری آیفون مواجه شده‌اید؟ باتری گوشی آیفون ممکن است به دلایل مختلف خالی شود. اگر از علل این مسئله آگاه شوید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را رفع کرده و از گوشی‌تان برای مدت طولانی‌تر استفاده کنید.

شاید برای بسیاری از کاربران اپل (Apple) این سوال به وجود بیاید که چرا باتری گوشی‌شان به سرعت خالی می‌شود. قابل ذکر است که اپل با عرضه هر نسخه جدید تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند عمر باتری گوشی‌های‌اش را افزایش دهد.

ترفندهای ساده‌ای وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توان شارژدهی گوشی آیفون را افزایش داد. و اکنون شرکت اپل برای بهبود عمر باتری گوشی شما دو نکته را پیشنهاد کرده است.



به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از العین اولین نکته‌ای که اپل به آن اشاره می‌کند این است که روشنایی خودکار را فعال‌ کنید. برای رفع مشکل خالی شدن باتری در آیفون نور صفحه نمایش‌تان را کم کنید

به گفته اپل، فعال‌کردن روشنایی خودکار (auto-brightness) برای صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always On Display) یا تنظیم آن روی حداقل، باعث حفظ بیشتر عمر باتری می‌شود.

به لطف گزینه Auto-Brightness صفحه نمایش از نور محیط برای تنظیم روشنایی نمایشگر استفاده می‌کند. فعال کردن این گزینه می‌تواند مانع از خالی شدن باتری ایفون بدون استفاده شود.

باید بگوییم که نیازی نیست دائما نور صفحه نمایش گوشی آیفون‌تان را روی بالاترین حد ممکن قرار دهید. زیرا در چنین شرایطی باتری گوشی به سرعت خالی می‌شود.

بنابراین با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه نمایش به سمت بالا، وارد Control Center شوید. سپس نور نمایشگر را تا حدی پایین بیاورید که صرفا آیتم‌های صفحه را ببینید.

اپل می‌گوید: این تغییر ساده به شکل قابل توجهی می‌تواند در بهبود عمر باتری شما تاثیرگذار باشد.

اپل همچنین به کاربران آیفون‌ پیشنهاد کرد که از وای‌فای به جای اینترنت خود گوشی استفاده کنید.

وای فای نسبت به اتصال دیتای موبایل به مقدار کمتری باتری گوشی موبایل‌تان را مصرف می‌کند. پس اگر می‌خواهید در مانع از تخلیه سریع باتری‌تان شوید، بهتر است اتصال با دیتای گوشی را فراموش کرده و در مواقعی که می‌توانید از وای فای استفاده کنید.

از این رو بر اساس توصیه اپل، روشن نگه داشتن‌ وای‌فای در مقایسه با اینترنت خود گوشی، به بیشتر شدن عمر شارژ باتری شما کمک می‌کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین