با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شرایط فروش دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک دیماه 1402
عکس : قیمت دنا پلاس اتوماتیک

شرکت ایران خودرو شرایط فروش دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام کرد. متقاضیان عادی خرید دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک با اولویت زمستان 1402 شامل این شرایط می‌شوند.

ایران خودرو برای اطلاع‌رسانی به متقاضیان، برای آن‌ها پیامکی را ارسال کرده است. همچنین اسامی افراد متقاضی دارای شرایط در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو ذکر شده است.

همانند شرایط فروش ایران خودرو طی چندماه گذشته، دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک به دو روش قابل خریداری است. متقاضیان می‌توانند تمامی وجه خودرو را در یک مرحله پرداخت نمایند یا آن‌که با پرداخت بخشی از بهای محصول، آن را طی ماه‌های بعدی تحویل بگیرند. موعد تحویل خودرو در بخش پیش‌فروش خودرو، خرداد و تیر 1403 اعلام شده است. البته شرایط پیش فروش دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک فاقد سود مشارکت و انصراف خواهد بود.

شرایط فروش دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک، دی 1402:

خودروقیمترنگموعد تحویل
دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک692,166,900سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم، نقره‌ای، آبی کبود90 روزه

خودروپیش پرداخترنگموعد تحویل
دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک346,083,400سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم، نقره‌ای، آبی کبودخرداد 1403
311,475,100تیر 1403

دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک از جمله خودروهای محبوب ایران‌خودرو در بازار ایران به حساب می‌آید. این خودرو به نسخه بهینه موتور EF7 توربوشارژر مجهز است که ایران خودرو آن را EF7 TC می‌نامد. این پیشرانه حداکثر 150 اسب‌بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این سدان برعهده دارد. شتاب صفر تا صد دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک، حدود 11 ثانیه برآورد می‌شود.

از نظر امکانات و تجهیزات، تفاوت خاصی میان نسخه دنده‌ای و اتوماتیک دناپلاس توربوشارژر وجود ندارد. تفاوت بزرگ این خودرو، رینگ‌های بزرگتر آن نسبت به نسخه دنده‌ای است. چهار کیسه هوا، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، ترمزهای دیسکی در چهارچرخ و صندلی‌های برقی از جمله تجهیزات این خودرو به شمار می‌آیند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین