با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ایسوس لپ‌تاپ‌های خود را به نمایشگرهای پیشرفته Mini-LED و OLED مجهز می‌کند
عکس : لپ‌تاپ‌ گیمینگ ایسوس
.

ایسوس از آخرین پیشرفت‌های خود درزمینه نمایشگر های لپ‌تاپ‌ های گیمینگ رونمایی کرد. غول فناوری تایوانی از فناوری Mini-LED و OLED در چند مدل از سری گیمینگ ROG استفاده کرده است.

با توجه به بررسی‌های انجام‌شده، لپ‌تاپ‌ های جدید ایسوس عملکرد بصری خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهند. همچنین دو مدل از این لپ‌تاپ‌ ها برای اولین‌بار فناوری G-Sync انویدیا را به لپ‌تاپ‌ های OLED می‌آورند.



براساس گزارش PC World، ایسوس چند فناوری بهبودیافته Mini-LED و OLED را برای لپ‌تاپ‌هایش معرفی کرده است.

برای مثال، لپ‌تاپ ایسوس ROG Strix Scar 18 به یک پنل Mini-LED با 2304 ناحیه نوری مجهز می‌شود. این رقم یک ارتقای بزرگ نسبت به لپ‌تاپ ROG Flow X16 2023 (که دارای 1024 ناحیه نوری بود) محسوب می‌شود؛ حالا کیفیت نمایشگر این لپ‌تاپ جدید به مک‌بوک پرو 16 اینچی اپل نزدیک‌تر شده است؛ مک‌بوک پرو 16 اینچی 2554 ناحیه نوری دارد.

ایسوس همچنین از فناوری Mini-LED در مدل 16 اینچی این لپ‌تاپ با 2048 ناحیه نوری استفاده کرده است.

نمایشگرهای Mini-LED و OLED ارتقایافته در لپ‌تاپ‌های ایسوس

علاوه بر ROG Strix Scar 18، ایسوس لپ‌تاپ‌های ROG Zephyrus G14 و G16 را هم به این فناوری‌ها مجهز می‌کند. این دو مدل اولین لپ‌تاپ‌های گیمینگ OLED هستند که از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کنند.

این مدل‌ها تصاویر واضح‌تر و عملکرد رنگی بسیار خوبی ارائه می‌دهند و استاندارد جدیدی را در لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایجاد می‌کنند. علاوه‌براین، نمایشگرهای OLED دارای نرخ انتشار پیکسل حدود 960 هرتزی هستند.

هرکدام از نمایشگرهای Mini-LED و OLED مزایای خاص خود را دارند؛ استراتژی ایسوس برای فراهم‌کردن این دو فناوری در لپ‌تاپ‌های گیمینگ، گزینه‌های بیشتری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد؛ مثلاً گیمرها بسته به علاقه و ترجیح اینکه کدام‌یک از این دو فناوری را بیشتر می‌پسندند، می‌توانند لپ‌تاپی با نمایشگر موردنظرشان را انتخاب کنند. امروزه گیمرها بیشتر تمایل دارند که سیستم خود را سفارشی‌ کنند، ازاین‌رو ایسوس چنین استراتژی را در پیش گرفته است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین