با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
لنوو به‌زودی از اولین لپ‌تاپ با نمایشگر شفاف OLED رونمایی می‌کند
عکس : لپ‌تاپ لنوو با نمایشگر شفاف OLED
.

لنوو احتمالاً از یک ThinkBook جدید در کنگره جهانی موبایل 2024‌ رونمایی می‌کند که برای اولین‌بار در دنیای لپ‌تاپ‌ها نمایشگر شفاف OLED دارد. این رویداد از 26 تا 29 فوریه (7 تا 10 اسفندماه) در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در این کنگره نیز همانند نمایشگاه CES شاهد نوآوری‌های بسیاری در دنیای دیجیتال باشیم.



به گزارش سرویس اخبار لپ تاپ سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو به‌نظر می‌رسد که لنوو می‌خواهد ظاهر مرسوم لپ‌تاپ‌ها را تغییر دهد و لپ‌تاپی با نمایشگر شفاف OLED عرضه کند. هنوز هیچ مشخصاتی از این لپ‌تاپ منتشر نشده است و احتمالاً باید تا کنگره جهانی موبایل صبر کنیم. با توجه به رندرهایی که Windows Report فاش کرده است، باید انتظار داشت که با لپتاپی شبیه به ایسوس Zenbook Duo مواجه شویم که در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد؛ لپ‌تاپ لنوو همانند مدل ایسوس، احتمالاً دو صفحه‌نمایش داشته باشد و هیچ دکمه‌ فیزیکی روی شاسی آن وجود نداشته باشد.

لپ‌تاپ لنوو با نمایشگر شفاف OLED

بازار نمایشگرهای شفاف رو به رشد است. در نمایشگاه CES امسال، شرکت‌های بزرگ فناوری از محصولاتی با این نمایشگرها پرده برداشتند که تلویزیون 77 اینچی شفاف ال‌جی یکی از خیره‌کننده‌ترین آن‌ها بود. دور از ذهن نبود که این فناوری به لپ‌تاپ‌ها نیز بیاید و حالا به‌نظر می‌رسد که لنوو می‌خواهد از یک نمایشگر شفاف OLED در لپ‌تاپ خود استفاده کند.

با توجه به رندرهای این لپ‌تاپ، هیچ حاشیه‌ای در نمایشگر نمی‌بینیم و شاسی آن نیز بدون دکمه است. احتمال دارد که این لپ‌تاپ با ویندوز 11 عرضه شود. هنوز مشخص نیست که این نمایشگر شفاف در لپ‌تاپ‌‌ها چه کاربردهایی خواهد داشت و آیا در طولانی‌مدت در کنار لپ‌تاپ‌های معمولی رشد می‌کند یا خیر.

برای آنکه بدانیم لپ‌تاپ شفاف لنوو تا چه حد یک محصول خلاقانه و کاربردی است، احتمالاً باید منتظر کنگره جهانی موبایل باشیم.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین