با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
طراحی جدیدترین مدل مرسدس، نوید ظهور یک رقیب جدی برای تسلا را می‌دهد
عکس : مرسدس بنز
.

کمپانی خودروسازی مرسدس بنز در آستانه رونمایی از نسل جدید خودروهای کامپکت CLA، با معماری جدیدی که آن را MMA می‌نامد، قصد دارد رقابتی جدی‌تر را با خودروهایی مثل تسلا مدل ۳ آغاز کند.



مارکوس شافر، مدیر ارشد فناوری مرسدس بنز× در رویداد CES2024 در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که این برند، چهار مدل منحصربه‌فرد از خودروهای هاچ‌بک جدید سری CLA را که همگی برقی یا گازسوز هستند روانه بازار خواهد کرد.

در شرایطی که دو نسل قبلی خودرو شوتینگ بریک کلاس CLA مرسدس بنز به‌دلیل تقاضای نسبتاً پایین برای خرید مدل‌های استیشن، وارد بازار ایالات‌ متحده نشدند، سایت CarAndDriver به نقل از شافر نوشت: «ما قطعاً با عرضه چهار مدل خودرو، هزینه‌های خود را بهتر کنترل خواهیم کرد و می‌توان انتظار داشت مدل استیشن جدید ما در بازار ایالات‌متحده نیز عرضه شود.»

به‌گفته شافر در شرایطی که خودروهای جدید برقی یا گازسوز مرسدس بنز از سری CLA به بازار آمریکا راه پیدا کنند، می‌توانند به جایگزینی جذاب برای خودروهای الکتریکی سنتی‌تر مثل Polestar2 و تسلا مدل ۳ شوند. هرچند قیمت خودروهای جدید مرسدس هنوز اعلام نشده تا مشخص شود این کمپانی تا چه میزان قدرت رقابت با رقبا در این مسیر را دارد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین