با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آموزش تعمیر گوشی گلکسی A34 سامسونگ + ویدیو رایگان آموزش تعمیر موبایل
عکس : آموزش تعمیر موبایل گلکسی A34 سامسونگ
.

گوشی گلکسی A34 سامسونگ نسل جدید گوشی A33 هست که با تغییرات ملموسی به بازار عرضه شد. صفحه نمایش این گوشی در نسل قبلی 6.4 اینچ بود که در A34 این عدد به 6.6 اینچ رسیده. افزایش ابعاد و وزن نسل جدید این گوشی باعث شده A34 حتی از گوشی A54 هم بزرگ‌تر باشه. یکی دیگه از تغییرات این گوشی نسبت به نسل گذشته در بخش سخت‌افزار دیده میشه و سامسونگ از چیپست MediaTek Dimensity 1080 برای این گوشی استفاده کرده. با کالبدشکافی و تعمیرپذیری گوشی گلکسی A34 5G سامسونگ همراه موبونیوز باشید.



فیلم آموزش تعمیرات موبایل گلکسی A34 سامسونگ :

کالبدشکافی و بررسی تعمیرپذیری گوشی گلکسی A34 سامسونگ

همیشه اول از هر کار دیگه‌ای باید درگاه سیم‌کارت رو جدا کنیم. بعدش برای باز کردن قاب پشتی باید به صورت ملایم بهش حرارت بدیم تا عایق‌بندی اون شل بشه. سپس با استفاده از ابزار مخصوص و اهرم های پلاستیکی کوچیک می‌تونیم قاب پشتی رو از فریم اصلی جدا کنیم.

قاب پشتی A34 سامسونگ

بعد از باز کردن قاب پشتی، برای تعمیر و یا تعویض کاور لنز های دوربین، می‌تونید بهش حرارت بدید و به‌ راحتی جداش کنید. بعد از بازکردن 15 تا پیچ دیگه حالا می‌تونیم دسترسی مستقیم به باتری و قطعات دیگه گوشی داشته باشیم.

تعمیر A34 سامسونگ

خطوط خاکستری کشیده شده بر روی پنلی که توی عکس می‌بینید، گیرنده های آنتن هستند و چیپ NFC هم در وسط اون‌ها تعبیه شده. پشت همون قاب لایه‌های گرافیتی طراحی شده که بتونه گرما رو به خوبی انتقال بده و مانع از داغی بیش از حد گوشی بشه.

باتری A34 سامسونگ

برای اینکه بتونیم باتری رو آزاد کنیم باید کابل های اتصال اون رو از بالا و پایین جدا کنیم. دو تا کابل هم‌محور پایین و سمت راست برد قرار داره که باید باز بشه.

دوربین سلفی A34 سامسونگ

دوربین جلو گوشی A34  کیفیت 13 مگاپیکسل داره و توانایی فیلم‌برداری در کیفیت های 4K@30fps, 1080p@30fps هم داره.

دوربین گوشی A34 سامسونگ

بعد از اینکه برد اصلی رو جدا کردیم. دوربین اصلی با کیفیت 48 مگاپیکسل و قابلیت لرزش‌گیری تصاویر به همراه دو دوربین دیگه یعنی دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو، در بالای برد اصلی قرار داره. فلش LED و میکروفون ثانویه هم در گوشه برد اصلی تعبیه شده.

برد اصلی سامسونگ A34

اگه برد اصلی رو برگردونیم، می‌تونیم محل قرارگیری درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه، حسگر مجاورتی و لایه گرافیتی جهت انتقال گرما رو رویت کنیم. پد های حرارتی هم داخل لایه گرافیتی و بر روی پردازنده و چیپ‌ها نصب شده.

تعویض باتری A34 سامسونگ

برای جدا کردن باتری، می‌تونیم با استفاده از برچسب مخصوص جداسازی خودش (برچسب آبی) به راحتی اون رو باز کنیم. باتری گوشی گلکسی A34 5G دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر هست. سیستم  خنک کننده محفظه بخار یا همون vapor chamber که بعد از کمبود چیپ و قطعات در دوران پاندمی کووید19 معرفی شد، در زیر باتری و مادربرد این گوشی تعبیه شده. اگه ویدیوهای رایگان آموزش تعمیرات موبایل رو دیده باشید متوجه خواهید شد که سامسونگ در نسل جدید گوشی های خودش از سیستم خنک کننده بزرگ‌تری در مقایسه با نسل های قبلی استفاده کرده است.

امتیاز نهایی 

اما امتیاز کانال PBKreviews به تعمیرپذیری گوشی گلکسی A34 5G سامسونگ امتیاز 8.5 از 10 می‌باشد. آسانی تعویض باتری و دسترسی به قطعات جایگزین در بازار، از جمله ویژگی های حائز اهمیت در کالبدشکافی و تعمیرپذیری این گوشی است که امتیاز کامل گرفته و باعث برتری آن نسبت به رقبا یعنی گوشی های Xiaomi Redmi Note12 Pro 4G و Xiaomi Poco X5 شده. نظر شما چیه؟ به‌نظرتون با بازه قیمتی این گوشی در بازار ایران و امتیاز تعمیرپذیری 8.5 از 10 و خصوصاً آسانی تعویض باتری اون، این گوشی ارزش خرید داره؟ تعمیرپذیری راحت گوشی برای شما چقدر اهمیت داره؟

کالبد شکافی Samsung A34

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین