با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی در راه است
عکس : گوشی تاشو فلیپ شیائومی

با معرفی و عرضه میکس فولد ۳ ، شیائومی رسما وارد سومین نسل گوشی‌های تاشو کتابی ( طراحی فولد ) خود شد. با این وجود، غول فناوری چینی هنوز هیچ گوشی تاشو فلیپ ی را روانه بازار نکرده است در حالی که رقبای چینی این برند مانند ویوو و اوپو نمایندگان شایسته‌ای را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد شیائومی به زودی از اولین گوشی تاشو فلیپ خود رونمایی خواهد کرد. در این راستا، در پایگاه اطلاعاتی IMEI کشور چین یک گوشی تاشو به نام شیائومی میکس فلیپ ثبت شده است که در واقع وجود آن را تایید می‌کند. شیائومی میکس فلیپ با شناسه مدل 2311BPN23C در این گواهی لیست شده است.

شایعات اذعان داشته‌اند که شیائومی میکس فلیپ به همراه نسل جدید میکس فولد یعنی میکس فولد ۴ در سال آینده میلادی معرفی خواهد شد. علی‌رغم که هنوز شیائومی هیچ اشاره رسمی به گوشی خود نداشته است، گواهی IMEI مدرک محکمی برای عرضه شیائومی میکس فلیپ محسوب می‌شود.

دسته‌ای دیگر از شایعات ادعا کرده‌اند که با توجه وجود عدد ۲۳ در شناسه مدل شیائومی میکس فلیپ، به نظر می‌رسد این دستگاه موردانتظار تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. به علاوه، تصویری از طراحی شماتیک میکس فلیپ فاش شده که در پایین آورده شده است.

همانطور که در این تصویر مشخص است، نمایشگر داخلی شیائومی میکس فلیپ هیچ تفاوت خاصی با دیگر گوشی‌های تاشو فلیپ بازار ندارد. پنل پشتی اما جایی است که طراحی جدید این گوشی را مشاهده می‌کنیم. در این راستا، طراحی ماژول دوربین میکس فلیپ یادآور نوار فلزی موجود در پنل پشتی سری پیکسل است که در آن سه سنسور قرار گرفته است. نمایشگر کاور نیز در پایین جزیره دوربین جای گرفته است.

طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی میکس فلیپ از دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهد برد. با توجه به این که شیائومی میکس فولد ۳ دستگاهی سبک و باریک محسوب می‌شود، انتظار می‌رود میکس فلیپ نیز از مشخصه‌های مشابه بهره ببرد.

در نهایت باید اشاره کرد که تا به امروز، تمام نسخه‌های سری میکس فولد محدود به بازار چین بوده‌اند و هرگز برای بازارهای جهانی عرضه نشده‌اند. در این رابطه، احتمال دارد شیائومی میکس فلیپ نیز به سرنوشت مشابهی دچار شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین